"Hiya..."

Jag är så himla ledsen att uppdateringen suger! Jag försöker skriva, men jag har ingen inspiration - men det kommer kanske komma in en extra bloggare här som hjälper mig att skriva på novellen. Men inget är bestämt än. Jag vill veta om NI som läser min novell tycker att det är en bra idé för då blir uppdateringen kanske bättre. Men skriv vad ni tycker - om ni tycker att jag ska ta in en extra bloggare eller om ni hellre bara vill att jag ska skriva på novellen.
 
<3


Bara du.

Svar: Okej. Tack för ärligt svar
3mma

2013-04-20 | 16:42:59

jag tycker båda! blir som sagt mer uppdateringar då å de gillar vi!

Svar: Okej, tack. Då vet jag det och jag ska tänka på det :)
3mma

2013-04-20 | 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback