Svar på frågestunden

Jag hade tänkt svara på frågorna genom video men jag är jätteförkyld och har knappt någon röst så då känns det inte rätt att svara på en fråga genom video och ni kanske inte riktigt hör vad jag säger. Så nu får ni svaren här.
 
Vad heter du i efternamn? - Sarah
Jag vill inte ge ut mitt efternamn tyvärr
 
Har du något husdjur? - Sarah
Nej jag har inget husdjur, har däremot en katt som bor hemma hos pappa som heter Zvinto
 
Hur lång kommer den här novellen ungefär att bli? - Sarah
Jag vet faktiskt inte hur lång novellen kommer bli, hur lång vill ni att den ska bli?
 
Vad heter du? - Lola
Jag heter Emma :)
 
Hur gammal är du? - Lola
Jag blir faktiskt 23 idag :D
 
Hur lägger du upp din novell? - Amanda
Jag är inte säker på att jag förstår din fråga. Men jag skriver den först och främst på Word och sen så lägger jag in den på den här sidan och kollar igenom den och fixar så att allt ser rätt ut och sen så publicerar jag bara den :)
 
Varifrån får du din inspiration? - Amanda
Jag får inspiration från allt möjligt. Allt från att läsa, skriva, lyssna på musik, se på tv-serier - ja allt möjligt. För mig är det bara att försöka ta till mig all sorts inspiration jag får från allt. Speciellt nu när jag skriver den här novellen så försöker jag sitta och titta på Criminal Minds eller någon av alla CSI som det finns.
 
Tips om man vill börja skriva. - Amanda
Mitt bästa tips jag kan ge till dem som vill skriva är bara att börja skriva. Skriv vad ni vill - är ni inte nöjda med det, radera det och börja om igen. Läs också mycket, för det kan göra mycket för att få ork och även försöka skriva. Starta en blogg - gör den kanske privat så att endast du kan se den - och skriv mycket på den.
 
Ja det här var dem frågorna jag fick och jag är så otroligt tacksam för dem :) Jag hade tänkt försöka få ut nästa kapitel till idag eftersom det är min födelsedag men jag har inte haft tid. Men jag ska se om jag kanske hinner få ut det ikväll eller om ni kanske får det imorgon innan jag åker till min pappa för mitt och brödernas kalas.
 
xoxo Emma


Grattis! :))

Svar: Tack så mycket :)
3mma

2013-06-14 | 20:44:04

det jag menade var om du la upp den på något speciellt sätt, kanske gör tanke kartor eller så :)

Svar: Jaha du menade så, nej det gör jag inte. Jag bara skriver det som kommer upp i huvudet :)
3mma

2013-06-14 | 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback