Kapitel 4

Efter två timmar när jag inser att jag har för mycket kläder för att det allt ska passa i mina väskor reser jag mig upp. Jag hatar att kläderna inte får plats i mina väskor, jag hatar att Justin har bytt ut mig mot Caroline, jag hatar att jag inte vet vem det var som ringde mig igår, jag hatar att jag förmodligen måste lämna Los Angeles och jag hatar att jag inte har någon aning om vart jag ska ta vägen.
Medan jag sitter och tänker på allt det så hör jag hur det ringer i hela lägenheten – jag inser att det är någon som trycker på ringklockan på dörren och jag suckar. Jag känner på mig att det är Justin och jag vill inte se honom, så jag sitter kvar på golvet och snart hör jag hur det slutar ringa på dörren, vilket får mig att lägga mig ner på golvet och dra ett par djupa andetag, vilket gör att jag inte reagerar på när min dörr öppnas. Jag fortsätter att ligga på golvet, men jag hoppar till när någon lutar sig över mig.

 

”Vad gör du på golvet?” frågar Justin med ett flin
”Jag väntar inte på dig om det är det du tror” säger jag tillbaka till honom
”Det var du som sa det, inte jag”
”Fuck off” säger jag och börjar sätta mig upp. ”Vad gör du ens här?”
”Jag tyckte jag sa att du skulle komma till mig för att få pengarna”
”Jag vill inte ha dina pengar”
”Jaså det säger du?”
”Ja, så gå din väg. Vem släppte in dig föresten?!”
”En tjej med brunt hår”
”Frågar du inte efter namn när du blir insläppt?”
”Nej, det var ju inte du så varför skulle jag fråga?”
Jag reser mig upp från golvet. ”Gå din väg Justin. Jag vill inte se dig”
”Kom igen. Även om du inte ska strippa på festen, så kan vi väl ändå ha kul?” frågar Justin och han kommer närmare mig
”Fuck off Justin. Jag säger det inte fler gånger – bara gå din väg”

 

Justin svarar mig inte och jag hinner knappt reagera fören han står rakt framför mig och har tagit tag om min midja. Jag vänder bort mitt huvud, jag vill inte titta på honom och jag sätter samtidigt upp mina händer mot hans bröst för att putta bort honom. Justin flinar bara ner mot mig medan jag fortsätter att putta på honom.

 

”Justin, släpp mig! Och gå sen din väg!” säger jag argt
”Nej” säger Justin och han håller hårdare fast i min midja
”Justin, jag vill inte ha dig här och jag tänker verkligen inte ha sex med dig!”
”Du hade kul när vi höll på förra gången”
”Det var inte kul, det var mer som att jag var tvingad till att ha sex med dig för att du skulle inse att jag var bra att ha på festen – men nu är jag utbytt så då tänker jag inte ha sex med dig”
”Jag tänker inte ha sex med Caroline på festen om det är det du tror”
”Jag bryr mig inte”
”Det tror jag att du gör. Jag ser det i dina ögon”

 

Jag stirrar argt på honom och sen trampar jag honom på foten, men eftersom han har skor på sig och jag inte har det så får han inte ont men han tittar bara ner på mig med ett flin.

 

”Trodde du verkligen att det skulle göra ont?” frågar Justin med ett flin
”Om du inte hade haft skor på dig så hade det gjort det!” säger jag argt
”Kom igen babe, en gång”
”Om du inte går nu – så ringer jag Alfredo, eller polisen. Du väljer”

 

Justin flinar bara – vilket gör mig ännu mer irriterad och jag börjar putta på hans bröst igen och jag funderar på att skrika så att Tina kommer in på rummet och precis när jag öppnar munnen för att skrika efter henne böjer Justin ner sitt huvud och kysser mig rakt på munnen och mitt skrik kommer ut som ett gnällande. Jag kysser inte killar på munnen och jag biter han hårt i hans underläpp så att han flyttar undan sin mun från mig och jag puttar bort han helt och hållet när han släpper tag om min midja.

 

”Va fan var det bra för?!” frågar han argt när han lägger sina fingrar mot sin underläpp
”Jag kysser inte killar på munnen! Försvinn härifrån nu!” säger jag argt
”Du har ingen rätt att bita mig i läppen bara för att jag kysste dig!”

 

Jag svarar honom inte utan går bort till sängen och drar upp min mobil för att ringa Alfredo och jag sätter på högtalaren så att Justin hör det.

 

”Alfredo” svarar Alfredo
”Alfredo. Du kommer till mig nu & hämtar Justin” säger jag argt
”Är han hos dig?!”
”Ja. Har du ingen koll?!” frågar jag och vänder mig om för att kolla på Justin – men då är han inte kvar. ”FAN!” skriker jag till
”Hanna?!”
”Han har stuckit. Håll koll på dina killar Alfredo! Kommer han hem till mig fler gånger – så ringer jag polisen!”
”Okej, okej…”

 

Jag svarar inte Alfredo utan lägger bara på och går sen ut från sovrummet för att se om Justin är kvar i lägenheten eller om han verkligen har gått ut. Han står i hallen och inte i vardagsrummet. Jag går ut till köket och där sitter Tina & pratar med Justin.

 

”Tina…” säger jag med lugn röst
Tina kollar upp. ”Hej Hanna” säger Tina och ler
”Kan jag få prata med dig, själv?”
”Kom hit och sätt dig. Justin berättade precis en jätterolig historia”
”Jag vill prata med dig Tina, helt själv”
”Okej…” säger Tina och hon ställer sig upp

 

Jag går ut från köket och Tina går efter mig och jag ställer mig mot väggen i hallen och kollar argt på henne..

 

”Vad är det?” frågade Tina försiktigt
”Varför släppte du in han innan?!” frågar jag argt
”För han sa att han ville prata med dig. Gjorde jag något fel?”
”Jag vill inte se han Tina. Han bytte ut mig mot Caroline för att komma och strippa på hans fest ikväll”
”Oh… Förlåt Hanna… Jag insåg inte det…“
”Få bara ut han härifrån”
”Men om du inte tänker ha sex med honom…”
”Vad?” frågade jag och kollade på henne och insåg sen vad hon menade. ”Oh, fine. Gör som du vill Tina. Håll mig bara utanför det”
”Okej” säger Tina och ler innan hon går in till köket igen.

 

Jag drar ett par djupa andetag innan jag också går ut till köket för att ta fram frukost men stannar sen när jag ser hur Tina hånglar med Justin.

 

”Tina… Gör det på ditt rum – inte i köket. Folk äter här ute” säger jag

 

Tina kollar upp på mig och rodnar lite innan hon reser sig upp från Justins knä och tar hans hand innan hon börjar gå ut från köke.t Justin kollar på mig snabbt och jag vrider bara bort huvudet och hör sen hur han går ut efter Tina. Fucking skit – hur fan ska jag förklara det för Alfredo. Jag tar upp mobilen igen och tar ännu en gång upp hans nummer för att ringa honom.

 

”Hanna?” frågar Alfredo
”Han är fortfarande här och har sex med min rumskompis” säger jag
”Sorry… Jag och Chaz är på väg till dig nu”
”Okej. Ring på dörrklockan när ni är här”
”Okej. Hej”

 

Jag lägger på och lutar mig mot diskbänken och drar ett par djupa andetag och sen hör jag hur det har börjat i Tinas sovrum. Jag suckar högt för mig själv innan jag går och öppnar kylskåpsdörren och drar fram en Smirnoff Ice flaska och när jag har fått av korken så börjar jag dricka ur flaskan och efter bara några minuter så har jag tömt den och jag ställer den åt sidan. Alkoholen går inte direkt upp i huvudet längre och oftast behöver jag dricka mer för att kunna bli påverkad. Jag öppnar kylskåpsdörren igen och drar fram ännu en Smirnoff Ice och stänger sen dörren. När jag har öppnat flaskan, hör jag hur det ringer på dörrklockan så jag börjar gå mot ytterdörren med flaskan i handen.

 

Alfredos perspektiv

 

Jag och Chaz sitter i bilen på väg mot Hannas lägenhet, jag är så jävla frusterad på Justin. Jag sa åt honom att inte åka till Hanna – för jag är bara rädd att han ska avslöja vad vi har fått veta om Nolan & Hanna. På Nolan verkade det som att han inte har haft kontakt med Hanna på länge och när vi äntligen fick Nolan & Justin att slåss på natten hade jag bestämt mig att vi fick byta bort Hanna. Jag vet att Justin inte var glad för att vi gjorde det – men jag vet att Justin hade känt samma sak som Nolan om det hade visat sig vara hans syster.

 

”Sväng in här” säger Chaz

 

Jag nickar och svänger in vad han säger åt mig att svänga in och snart parkerar jag bilen och både jag & Chaz börjar gå mot lägenhetshuset och snart kommer vi in och vi går upp mot 3dje våningen och stannar snart utanför dörren där Hanna bor. Chaz trycker på ringklockan och snart öppnas dörren av Hanna. Jag reagerar direkt på att hon håller i en Smirnoff flaska men jag säger inget om det.

 

”Dem håller fortfarande på i Tinas sovrum” säger hon med äcklad röst
”Släppte hon in honom?” frågade jag och började gå in
”Ja. Tydligen hade han sagt att han ville prata med mig och Tina är så himla snäll att hon går med på allt. Jag menar – hade någon ställt sig utanför dörren för att vilja prata om Jehovas vittnen eller något sådant så hade hon släppt in dem – fast hon inte tror på det”
”Okej. Vart kan vi sitta så länge?”
”Vi kan sitta i köket”

 

Hanna börjar gå mot köket igen och både jag och Chaz följer efter henne och snart sitter vi alla i köket. Hanna dricker ur sin Smirnoff, medan jag och Chaz sitter bara tyst vid bordet. Det är lite väl tyst för vi hör Hannas rumskompis Tina och även Justin.

 

”Så, vad hände Alfredo?” frågar Hanna när hon tillslut har ställt ner flaskan
”Vad menar du?” frågar jag och kollar på henne
”Bytandets av mig mot Caroline”
”Vi kan inte diskutera det Hanna”

 

Jag ser hur Hanna drar ett par djupa andetag och sen när hon öppnar munnen för att säga något tillbaka så hör vi att en dörr öppnas. Chaz ställer sig snabbt upp och går ut från köket och jag tittar bara försiktigt på Hanna innan jag också reser mig upp och går ut från köket. Hanna går efter mig hör jag, och hon kollar över min axel där jag står och kollar på Justin och vad jag antar är Tina.

 

”Dags att åka hem Justin” säger jag och kollar på honom
”Tack” säger Justin bara till Tina och böjer sig ner och kysser henne på munnen innan han går mot ytterdörren.
”Tack för att du ringde Hanna” säger jag och kollar på henne

 

Hanna nickar bara och sen går hon in till köket igen. Jag och Chaz börjar gå efter Justin när han går ut från lägenheten och vi nickar bara snabbt mot Tina innan vi kommer ut från lägenheten. Tina stänger dörren bakom oss och jag går ifatt Justin.

 

”Vad fan tänkte du med Justin?!” frågade jag argt
”Vad?” frågar han bara och går vidare mot bilen
”Tänkte du fråga Hanna om hon kände Nolan?!”
”Ja, men jag fick inte chansen till det”
”Du är så jäkla dum i huvudet! Vad skulle du ha sagt? Att hennes bror som inte har haft kontakt med henne sen hon var 14, bor hos dig?”
”För ditt eget bästa Fredo – shut up!” säger Justin och kollar argt på mig innan han sätter sig i bilen

 

Jag drar några djupa andetag innan jag sätter mig i förarsätet och undviker att kolla bak på Justin. Chaz sitter bredvid mig och undviker oss båda – jag vet att han trivs med Hanna och då undviker han helst att hamna i bråk om henne eller om saker som handlar om henne. Jag kör raka vägen hem och när vi kommer fram till huset ser jag Nolan stå utanför huset och han ser förbannad ut. Jag tittar på Chaz och han rycker på axlarna innan han hoppar ut från bilen för att gå fram till Nolan och ta in honom så att han inte hoppar på Justin igen. Jag vänder mig om och kollar på Justin.

 

”Säg inte till Nolan att du har varit hos Hanna” säger jag lugnt
”Han behöver inte bry sig om jag sticker till henne” säger Justin och hoppar ur bilen

 

Jag hoppar ut från bilen och låser den innan jag går snabbt efter Justin och stoppar honom.

 

”Justin, kom igen. Var lite schyst. Hur skulle du känna om det var din syster som Nolan var hos?” frågar jag
”Jag har inga systrar” säger Justin surt
Jag håller upp min ena hand mot hans bröst och stoppar honom. ”Justin, tänk på Nolan. Han fick precis veta att hans syster är här i Los Angeles”
”Han kunde ha letat upp henne tidigare om han ville veta att hon levde, men det gjorde han inte. Fuck off Fredo, du har inte med detta att göra”

 

Jag tittar efter Justin och ger ifrån mig en irriterad suck innan jag går efter Justin och in till huset. När jag väl kommer in och har fått av mig skorna hör jag varken Nolan, Chaz eller Justin så det verkar som Justin för en gång skull har lyssnat på mig och inte berättat något för Nolan.

 

Nolans perspektiv

 

Jag märkte direkt när Alfredo och Chaz kom tillbaka till huset med Justin och jag visste direkt vart Justin hade varit. Han hade varit hos min syster – och jag hatade honom för det. Han har ingen rätt att umgås med min lillasyster, det borde vara jag som är hos henne – för det är min lillasyster, men jag vet också att hon säkerligen hatar mig för att jag aldrig letade efter henne. Jag trodde på min pappa när han sa att hon hade lämnat oss för att bo hos vår moster & morbror i London. Jag ville inte tro på att hon bara hade lämnat oss, lämnat mig… Jag satt på trappan när bilen stannade framför huset och jag såg Chaz hoppa ur bilen och han sprang mot mig.

 

”Kom igen Nolan, vi går in” säger Chaz och börjar dra in mig

 

Jag försöker dra mig loss från hans grepp men Chaz fortsatte att dra in mig och sen in mig på mitt rum.

 

”Fuck Chaz, släpp mig!” utbrister jag
”Chaz släpper taget om mig. ”Gå inte till Justin och bråka med honom”
”Han var hos Hanna, eller hur?”
”Nolan, låt bli det. Bara låt det vara”
”Varför skulle jag Chaz?! Det är för helvete min syster det handlar om!”
”Då skulle du ha letat upp henne, när hon försvann. Du skulle inte ha väntat tills nu! Du vet mycket väl själv att Hanna kommer vara grymt förbannad om hon kommer på att du har bott här och att du är vän med Justin!”
”Han är inte min vän…” grymtar jag argt fram
”Lägg av Nolan” säger Chaz innan han lämnar rummet

 

Jag stirrar argt efter Chaz innan jag sätter mig ner på min säng och drar ett par djupa andetag innan jag drar upp mobilen för att ringa Hanna. Jag vill bara höra hennes röst, fast hon kanske inte kommer ihåg mig. Jag letar upp hennes nummer och trycker sen på ring knappen.

 

”Hallå?” frågar Hanna

 

Jag svarar inte henne utan sitter bara tyst på min säng, det var skönt att få höra hennes röst igen – jag kan fortfarande inte fatta att min lillasyster är här – i Los Angeles.

 

”Vem du nu än är – sluta ring mig om du inte tänker berätta ditt namn! Och om du inte har tänkt på det så kan jag gå ut på internet och söka på ditt mobilnummer för att komma på vem du är! Så sluta ring mig! Jag vet att du bor hos Justin och är vän med honom och då tycker jag att du kan säga åt honom att han inte ska träffa mig fler gånger!” säger Hanna argt innan hon lägger på.

 

Jag stirrar bara på telefonen när Hanna har lagt på och jag suckar för mig själv, jag hatar att jag är en sådan fegis som inte vågar prata med henne. Jag vet inte hur jag ska förklara för henne att jag inte vågade leta efter henne när hon försvann. Jag trodde som sagt på vår pappa att hon hade åkt till vår moster & morbror i London. Jag hade ingen anledning till att inte tro på pappa – så jag vet fortfarande inte varför Hanna försvann.

 

Hannas perspektiv

 

Hemma i lägenheten hade jag undvikt Tina sedan Justin hade åkt iväg med Alfredo och Chaz. Jag var arg på henne, men varför förstod jag inte för det är inte som att jag vill ha en relation med Justin – för han är en idiot och jag trivs verkligen inte ha honom runt mig. Och jag var grymt arg på honom för att han hade kysst mig på munnen. Jag hade sagt åt honom att jag inte kysser killar på munnen – det är en av mina största regler.

 

”Hanna…?” frågar Tina utanför min dörr
”Gå din väg Tina” säger jag och suckar
”Du sa att det inte var något problem att jag hade sex med Justin”
”Det var det inte heller. Jag behöver bara lite tid för mig själv”
”Kan vi inte gå och köpa kaffe?”
”Jag har inte råd Tina. Plus att jag måste leta efter något nytt ställe att bo på…”
”Vadå nytt ställe?”

 

Jag reser mig upp från golvet där jag sitter och går sen fram till dörren och öppnar den och kollar på Tina.

 

”Jag har inte råd att betala den nya hyran till Sam inom två dagar och då måste jag hitta ett nytt ställe att bo på…”
”Du kan ju bo kvar här ändå. Sam är ju inte så hård på hyran”
”Skojar du med mig?! Hon stormade in här häromdagen när Justin var här och krävde hyran för dem senaste två månaderna av mig. Det var tur att jag hade fått pengar av Justin”
”Men vi kan lösa det Hanna…” säger Tina ledsamt
”Nej, det är dags för mig att flytta vidare ändå. Jag har bott här allt för länge” säger jag
”Vart tänkte du flytta då?”
”Jag tänkte New York. Det verkar vara en fantastisk stad”
”Tänkte du lämna Los Angeles helt och hållet?!”
”Ja, jag kände att jag var klar här nu. Jag är helt & hållet över Los Angeles”
”Och det beror inte alls på en viss Bieber?”
Jag stirrar på Tina. ”Va fan skulle det bero på den idioten förr?!”
”Förlåt… Det var inte meningen att dra upp honom…”
”Det är okej”

 

Tina ler mot mig och jag ler tillbaka, det finns inte så mycket mer att säga. Precis när Tina öppnar munnen för att säga något så hör vi båda hur det bankar på dörren och jag kan nästan direkt tänka vem det är på andra sidan dörren.

 

”Fucking idiot!” säger jag för mig själv
”Jag öppnar inte för honom igen. Jag kommer inte kunna hålla mig ifrån honom” säger Tina

 

Jag suckar bara innan jag går ut från mitt rum och mot ytterdörren och jag drar upp den för att skrika rakt i Justins ansikte när jag inser att det inte är Justin som står framför mig – utan att det är en annan kille.

 

”Hanna?” frågar killen
”Vem e du och hur vet du mitt namn?” frågar jag och stirrar på honom
”Känner du inte igen mig?”
”Nej. Borde jag?”
”Jag är din storebror…”
”Jag har ingen storebror” säger jag och tittar argt på honom
”Jag heter Nolan. Kan du inte se att jag är din bror?”
”Du ljuger. Min bror övergav mig den dagen jag lämnade vårt hem. Min storebror insåg inte vad som pågick i det huset som vi båda bodde i”
”Va?”
”Min storebror var så blind att han inte såg att jag blev utnyttjad av vår egen pappa”
”Vänta… Va? Vadå blev utnyttjad?”
”Gå din väg och även om du hade varit min storebror så vill jag inte se dig fler gånger”
”Jag kan bevisa att jag är din bror”
”Gå din väg annars ringer jag polisen!” säger jag argt
”Snälla Hanna… När pappa sa att du hade flyttat till London så trodde jag honom – men jag insåg nu att han ljög. Jag vill gärna prata med dig och jag vill veta vad som hände – när du lämnade oss, eller rättare sagt mig…”
”Snälla, gå din väg och leta aldrig mer efter mig” säger jag och sen börjar jag stänga dörren
Killen – Nolan sätter sin fot i vägen så att jag inte kan stänga den. ”Snälla, ge mig en chans”
”Är det sex du är ute efter – så säg det bara. Men kom inte och ljug för mig och säg att du är min bror”
”Jag är inte ute efter att ha sex med dig. Jag försökte till och med stoppa Justin från att ha sex med dig”
”Var det du som fick Justin att byta tjej för ikväll?! Och det var du som ringe mig igår och sen var det du som ringde mig innan – som bara satt tyst i andra sidan av luren!”
”Jag ville inte se dig strippa på hans födelsedag. Du är min lillasyster och jag skulle aldrig klara av det. Snälla, försök förstå mig!”
”Dra åt helvetet! På grund av dig har jag inte råd att betala hyran för att bo här och även på grund av mig så har jag inget jobb längre!”
”Jag kan hitta en lägenhet till dig och även ett nytt jobb. Bara ge mig en chans!”
”Och du vill ha sex för det du gör för mig?”
”Nej, jag vill bara att du ska ge mig en chans att tro att jag är din storebror!”
”Vid just detta tillfälle litar jag nog mer på Justin än vad jag litar på dig!”
”Snälla… Han, jag ber dig”
”Fuck off!”

 

Jag tror inte att killen reagerar på att han har flyttat sin fot för just då smäller jag igen dörren rakt framför hans näsa. Fuck, varför kan inget vara lätt just nu? Jävla fucking Justin Bieber och även Alfredo som var tvungna att komma in i mitt liv. Nu känns det ännu bättre att fly till New York – och ja, det är exakt det jag gör. Jag flyr från alla mina problem och jag hoppas verkligen att jag slipper allt som har med Justin att göra när jag väl kommer ifrån Los Angeles. Jag måste till klubben för att hämta min sista lön och förhoppningsvis så är det tillräckligt mycket pengar på den lönen så att jag kan flyga till New York.

 

”Hanna?” frågar Tina bakom mig
Jag vänder mig om och kollar på henne. ”Jag sticker till klubben och hämtar ut min sista lön” säger jag
”Okej… Vill du ha skjuts?”
”Nej, det är okej. Tack ändå” säger jag och ler mot henne

 

Tina ler tillbaka och jag drar på mig mina skor innan jag öppnar ytterdörren igen och ser att killen inte står kvar så jag suckar lättat innan jag börjar snabbt gå ner för trappan för att komma ut. När jag väl står utanför lägenhetshuset drar jag in ett par djupa andetag innan jag börjar gå mot klubben. Klubben ligger ungefär 45 minuter från där jag bor om man går – annars tar det bara 10 minuter med bil.
Jag går vidare mot klubben och när jag väl är framme går jag mot personaldörren för att gå in, men framför personaldörren blir jag stoppad av en biffig vakt som jag inte alls kan komma på vad han heter.

 

”Vart tror du att du ska gå?” frågar vakten
”Jag ska träffa John och få min sista lön” säger jag
”Du har inte jobbat här”
”Gå och fråga John så ska du få se att jag visst har jobbat här”
”Stå still här, så ska jag gå och prata med honom”

 

Jag nickar bara och kollar efter vakten när han går in genom dörren och jag lutar mig mot väggen och väntar på att John ska komma ut så att jag kan prata med honom och få min sista lön – eftersom jag inte få jobba där längre. Efter några minuter öppnas personaldörren igen och John kommer ut så jag ställer mig rakt upp igen.

 

”Hanna” hälsar John
”John” hälsar jag tillbaka
”Var det något speciellt du ville?”
”Jag skulle vilja hämta min sista lön”
”Ja absolut, kom in”

 

Jag nickar och går med John när han börjar gå in och jag tittar runt när vi kommer in – jag kommer sakna detta stället. Lyssnar man väldigt noga så hör man musiken komma från det stora rummet och man hör männens jubel när kvinnorna dansar. Jag går med John in på hans kontor och jag sätter mig i stolen framför hans skrivbord. John sätter sig i sin stol och börjar direkt leta igenom alla sina papper för att hitta min lön. Jag säger inget medan han letar, utan sitter bara tillbaka lutad i stolen och jag krossar mina ben framför mig. Efter cirka 5 minuter har John hittat rätt papper och han kollar noga på det innan han sträcker fram det till mig. Jag tar emot lönelappen och kollar på det och summan stämmer så jag nickar bara mot John innan jag reser mig upp från stolen.

 

”Tack John” säger jag
”Det har varit en ära att ha dig jobbandes där” säger John

 

Jag nickar bara och börjar gå mot dörren och eftersom John inte säger något så fortsätter jag att gå ut och jag går vidare. Jag hatar att jag inte har något jobb längre – va tusan jag ska göra nu – det vet jag inte. Jag har fortfarande planer på att lämna Los Angeles för New York och hoppas att jag kan få jobb som strippa i New York istället. Den enda som vet om att jag flyttar eller rättare sagt flyr det är Tina och ingen annan kommer få reda på det heller. Jag kommer säga till Samantha att jag har hittat ett nytt ställe där jag ska bo – men jag kommer inte säga vart det är.


 

Jag kommer avsluta kapitlet här för jag har verkligen ingen inspiration och jag hoppas att ni förlåter mig för att jag inte har skrivit så bra den senaste tiden. Men jag hoppas även att ni gillar kapitlet och ger mig feedback :) Jag ursäktar även för att det inte finns några bilder, men som sagt inspiration har inte varit på topp och eftersom kapitlet är det värsta så fanns det inga bilder jag kunde lägga in där.
Älskar er alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback