Kapitel 5

Jag bestämmer mig att gå till Sebastian för att kunna bli hög och sen förmodligen ha sex med honom. Det kan ju inte skada tänker jag – eftersom jag ska ge mig iväg till New York och då måste jag ändå ha ett avslut med honom också. För jag planerar inte att komma tillbaka till Los Angeles – jag har inget kvar här. Jag hoppas bara att jag får leva mitt liv ensam nu och inte behöva träffa fler idioter. Jag står snart utanför Sebastians lägenhet och jag knackar försiktigt på dörren och väntar på att han ska öppna dörren. Jag drar ett par djupa andetag när jag hör hur någon närmar sig på andra sidan dörren och när dörren öppnas – ler jag lite, men det försvinner lika fort när jag ser att det inte är Sebastian utan någon annan kille som jag inte känner till.
 

”Hanna. Jag letar efter Sebastian” säger jag
”Han är ute just nu, men du kan få komma in så länge. Jag heter Mark”
”Tack”

 

Jag går in till lägenheten och tittar mig runt, för en gångs skull verkar lägenheten städad – men jag kan tänka mig att det inte är Sebastian som har städat den. Jag går längre in till vardagsrummet och sätter mig ner i soffan och drar upp mina ben framför mig. Det känns konstigt att vara här utan Sebastian, fast Mark verkar trevlig.

 

”Så, varför ville du träffa Seb?” frågar Mark
”Bara en sak jag ville prata med honom om” säger jag
”Bara prata? Jag tror inte att du är en sån tjej” säger Mark med ett flin
”Vad tror du att jag är för slags tjej då?” frågar jag och kollar på honom med ett litet flin
”Ska vi testa om jag har rätt teori i huvudet?”
”Nej. Jag tänkte att jag skulle vänta på Sebastian för att få det”
”Kom igen. Jag kan visa dig att jag är hundra gånger bättre på det än Sebastian”
”Jaså, det säger du?”

 

Mark flinar bara och kommer närmare mig där jag sitter i soffan och han sjunker ner på huk framför mig och jag stirrar bara honom rakt i hans ögon. Mark lägger sina händer på mina ben och för ner dem på golvet och delar sen på dem medan han flyttar sig närmare mig.

 

”Om vi ska göra det, så har jag några regler” säger jag
”Okej, nämn dem” säger Mark
”Du får inte kyssa mig på munnen, du får inte komma i mig, du får inte kontakta mig efteråt och du får aldrig berätta det för Sebastian”
”Deal. Kan vi börja nu?”
”Har du någonstans där vi kan vara själva? Så inte att Sebastian kommer på oss”

 

Mark nickar och reser sig upp och tar tag i min hand och börjar dra mig mot ett av dem andra tomma sovrummen. Sebastian har alltid haft minst två sovrum tomma ifall det skulle komma någon som vill ha sex med någon annan som är i lägenheten. Jag säger inget medan jag går med honom och när vi väl kommer in till sovrummet lutar jag mig mot väggen och kollar på Mark med ett flin.

 

Mark flinar tillbaka innan han närmar sig mig och börjar kyssa mig längst halsen. Jag fattar inte hur dem lyckas, men så gott som alla killar hittar alltid min känsliga punkt på halsen och när Mark kommer åt den så biter jag mig hårt i underläppen och ger ett gnällande ljud ifrån mig och jag känner hur Mark flinar mot min hals och sen fortsätter han att kyssa mig längst halsen och sen biter han lätt tag i halsen.

 

”Inga märken…” gnäller jag fram
”Det ingick inte i dealen” säger Mark med ett flin
”Kom igen Mark. Inga märken!”
”Okej, okej…”

 

 

Mark fortsätter att kyssa mig på halsen och samtidigt börjar hans händer putta upp mitt linne. Han sjunker ner på knän innan han börjar kyssa mig på magen och biter sig nästan fast i den. Jag stönar lätt till och börjar dra mina fingrar genom hans hår och jag hör Mark stöna till när jag fortsätter dra mina fingrar genom hans hår och river lätt i hans skalpell. Mark börjar putta upp min kjol, och sen reser han sig upp igen och lyfter upp mig.

 

”Lägg dina ben om min midja” säger Mark

 

Jag gör som han säger och virar mina ben om hans midja och sen går han bort med mig till sängen. Jag fortsätter att dra mina händer genom hans hår och kysser han på kinden och ner mot halsen och sen upp igen till hans käkben, för jag vet att både halsen och käkbenen är en känslig punkt för killarna. Jag verkar komma åt en väldigt känslig punkt på hans hals och Mark stönar till. Jag flinar till mot hans hals när han släpper ner mig på sängen och jag rycker till när jag känner sängen mot min rygg men jag säger inget utan flinar bara mot Mark när han tittar upp på mig.

 

”Är du redo för det bästa sexet i hela ditt liv?” frågar han med ett flin
”Om du nu är det bästa jag någonsin har haft. Vilket jag tvivlar på” säger jag med ett flin
”Du ska få se”

 

 

Mark sjunker ner på golvet och puttar upp min kjol ännu längre och sen drar han ner mina trosor på samma gång. Jag tittar ner på honom och flinar och han böjer sig fram och börjar slicka mig direkt vilket gör att jag stönar högt till och jag tar min ena hand och för in den i hans hår och börjar dra i det medan jag stönar högt.

 

”Fuck Mark!” utbrister jag
”Kom för mig baby. Kom för mig så ska du få det ännu skönare sen” säger Mark

 

Jag fortsätter att stöna högt medan Mark fortsätter att slicka mig ännu mer och jag känner hur snart hur jag kommer över honom och jag lyfter upp min rygg och skriker nästan ut min njutning. När min rygg kommer ner på madrassen igen tittar jag ner på Mark igen och jag ser hur han slickar sig runt munnen innan han flinar mot mig. Jag flinar tillbaka, men säger inget om det utan lutar bara mitt huvud tillbaka på madrassen. Jag ser snart hur Mark kommer upp och lutar sig över mig.

 

”Så vad tyckte du baby?” frågar han med ett flin
”Jag tror aldrig att jag har kommit så hård innan” säger jag med ett litet leende
”Jag sa ju att jag skulle vara bra”
”Jag antar att du har slickat många tjejer under din tid”
”Kanske det” säger han med ett flin
”Vill du att jag ska återgälda det?” frågar jag med ett leende
”Efteråt. Nu ska jag knulla dig hårt och eftersom jag inte får komma i dig så får du suga av mig sen”

 

 

Jag flinar bara mot honom och han lutar sig över mig ännu mer innan han tar tag i sin manlighet och för den in i mig. Jag stönar högt och lutar huvudet tillbaka men han tar tag i mitt huvud med sin ena hand och för upp den mot sitt ansikte.

 

”Titta på mig medan jag knullar dig hårt baby” säger han

 

Jag svarar honom inte utan tittar bara in i hans ögon  medan han börjar föra sin manlighet fortare och hårdare in mig och det får mig att stöna högre.

 

”Fuck Mark, hårdare! Hårdare!” säger jag och för upp båda mina händer i hans hår och börjar riva honom i huvudet
”Lugn baby. Det kommer bli bättre” säger Mark och flinar

 

Jag stönar högt medan han börjar föra sig längre in men samtidigt saktare vilket gör mig lite irriterade och jag börjar jucka emot för att han ska göra det fortare. Mark flinar bara mot mig och tar ner båda sina händer och tar tag i mina höfter för att stoppa mig.

 

”Kom igen Mark, jag pallar inte det långsamma! Snälla öka takten!” ber jag honom medan jag drar mina fingrar genom hans hår
”Lugn baby, lugn” säger Mark och fortsätter att hålla fast i mina höfter
”Snälla…” gnäller jag fram

 

Mark flinar bara mot mig men fortsätter bara att föra sin manlighet fram och tillbaka sakta medan jag fortsätter att stöna och försöker få han att släppa taget om mina höfter. Jag hör snart på Marks röst hur han börjar närma sig sin ”avslutning”.

 

”Mark, du måste dra dig ur snart” stönar jag fram
”Jag vet, men lite mer kan jag fortsätta” säger han och flinar mot mig
”Jag lär slå ihjäl dig om du kommer i mig” stönar jag fram

 

Mark flinar bara mot mig medan han fortsätter att stöta i mig långsamt och jag lutar mitt huvud tillbaka ännu mer medan han stöter i mig och han släpper taget om min ena höft och för ner sin hand och börjar smeka mig.

 

”Kom för mig igen baby” säger Mark
”Mark…” gnäller jag fram och känner hur min orgasm närmar sig
”Kom baby. Kom för mig”

 

Jag känner hur min orgasm kommer och jag skriker ut min njutning och känner hur Mark lutar sitt huvud mot min hals och stönar högt mot min hals och jag känner hur hans säd kommer i mig.

 

”Fuck Mark!” säger jag och börjar putta undan honom
”Lugn baby” säger han och börjar kyssa mig på halsen
”Nej! Jag sa åt dig att du inte fick komma i mig! Fuck!” säger jag argt

 

Mark lyfter upp sitt huvud och kollar på mig. ”Inser du hur vacker du är?” frågar han
”Gå bort från mig” säger jag och puttar på honom igen
”Jag har sett dig så många gånger när du kommer in här för att besöka Sebastian och jag har alltid velat ha dig för mig själv”
”Gå av mig!” fräser jag bara utan att lyssna på vad han säger
”Babe, kom igen” säger Mark men han börjar backa undan från mig

 

När jag känner hur han glider ur mig så börjar jag direkt flytta mig bort från honom och går av sängen för att hitta mina kläder. Jag känner hur Mark kollar på mig – men jag vägrar att titta tillbaka på honom – jag är så grymt förbannad på honom.

 

”Hanna, kolla på mig” säger han
”När Sebastian kommer tillbaka – säg åt honom att ringa mig” säger jag
”Snälla Hanna… Jag är förälskad i dig och jag har varit det i många år”

 

Jag vänder mig mot honom när jag har dragit på mig underkläderna och skakar bara på huvudet innan jag börjar dra på mig mitt linne och min kjol. Skorna har jag haft på mig hela tiden och börjar sen gå ut från rummet. Jag märker att Mark reser sig upp och han drar på sig sina kalsonger och sen känner jag hans armar runt min midja, vilket jag direkt börjar dra bort mig från.

 

”Hanna…” säger Mark och vänder mig mot honom
”Släpp mig och försök aldrig att prata med mig igen” säger jag och drar mig loss från honom
”Snälla…” säger Mark

 

Jag går ut mot hallen och öppnar dörren och går sen ut genom dörren. Jag måste hem och ta ett p-piller för att inte bli gravid. Fan! Jag visste att det skulle hända när jag kom till Sebastian och han inte var där. Jag visste att jag inte skulle ha haft sex med Mark, jag är så jäkla dum i huvudet för att jag hade sex med honom – när jag inte ens hade lärt känna honom.
Fan – jag är så jäkla besviken på mig själv. Jag borde verkligen sluta tänka på att göra killar glada bara genom att ha sex med dem. Därför är det bäst nu att jag lämnar Los Angeles så fort som möjligt och kan undvika alla killar. När jag kommer in till lägenheten hemma hos Sam så drar jag av mig mina skor och går sen in till badrummet och plockar ner mina p-piller och trycker ut ett piller och sväljer sen det med vatten som jag har i ett glas i badrummet. Jag suckar högt när tabletten är svald och sen går jag och låser dörren till badrummet och sen börjar jag ta av mig kläderna för att duscha bort alla lukter av sex och Marks parfym.
Efter en halvtimme har jag stått i duschen och tillslut har jag fått bort alla lukter och jag går ut från duschen och tar fram en flaska för att kunna smörja in mig själv och få en annan lukt på kroppen. Lukten på krämen i flaskan luktar jordgubbe och jag tycker att det luktar så himla gott.

 

”Hanna är du hemma?” hör jag Sam ropa
”Ja jag är i badrummet. Jag kommer snart ut!” ropar jag
”Okej!”

 

Jag börjar dra på mig kjolen och linnet igen men jag tar inte på mig underkläderna för jag känner att jag inte vill ha på mig dem igen – på grund av vad som hade hänt nu precis med Mark. Jag öppnar snart dörren när jag har slängt mina underkläder i min egen tvättkorg och sen går jag ut och börjar leta efter Sam.

 

”Sam, vart är du?” frågar jag
”I köket!” ropar Sam till mig
Jag börjar gå mot köket och kommer snart in där och jag ser Sam stå lutad mot köksbänken och jag ler lite mot henne. ”Var det något speciellt du ville?” frågade jag
”Jag hörde från Tina att du planerar att flytta till New York”
”Hon kan verkligen inte vara tyst om någonting” suckar jag fram
”Men du är allvarlig? Du tänker verkligen flytta till New York?!”
”Ja, jag kommer inte ha råd att betala hyran till dig, jag har inget jobb längre – jag har absolut inget kvar här längre”
”Snälla, vi kan komma på hur vi kan göra så att du kan stanna här”
”Nej, det är dags för mig att gå vidare nu. Jag kommer fortfarande hålla kontakt med dig och Tina – men jag känner att det är dags att gå vidare”

 

Sams Perspektiv

 

Jag kan inte fatta det – Hanna tänker bara försvinna – hon flyr från Los Angeles och allt som händer här. Jag drar ett par djupa andetag innan jag tittar på Hanna igen.

 

”Jag kan kontakta Justin eller Alfredo – så att du ändå kan få jobba ikväll!” utbrister jag
”Jag vill inte jobba hos honom. Jag har fått min sista lön av John och nu ska jag iväg härifrån” säger Hanna och ler
”Men Hanna… Du kan inte bara fly igen. Jag vet varför du flydde från början – men du kan inte göra det mer nu. Du måste våga möta dina rädslor – vad det nu än kan vara”
”Nej, det kan jag inte. Jag måste åka vidare Samantha och nu är det dags. Jag kommer fortfarande ha kontakt med er – så tro inte att jag kommer glömma er” säger Hanna med ett leende
”Snälla Hanna., gör inte det…” säger jag tyst
”Jag åker ikväll och jag hoppas verkligen att du inte berättar för någon att jag har åkt till New York. Jag kommer ringa er när jag är framme så vet ni det i alla fall”
”Men vart ska du bo i New York då? Du har ju ingen lägenhet!”
”Jag tänkte att jag skulle försöka hitta ett hembärge där jag kan bo medan jag letar efter ett jobb”
”Vart tänkte du jobba då?”
”På en strippklubb. Det är ju det enda jobbet jag riktigt känner att jag kan så varför inte fortsätta med det?”
”Du är för ung för att jobba på det och det vet du. Tänk så säger dem att du är för ung och att du inte får ett jobb? Vad gör du då?”
”Då får jag väl börja gå runt på gatorna och sälja mig själv för sex och få pengar för det”
”Du kan inte göra det Hanna! Har du ens råd att fly till New York?”
”Jag flyr inte Sam! Jag flyttar! Och ja, jag har råd. Tack vare alla pengar jag har fått när personer har haft sex med mig och min lön som jag fick idag så har jag råd!”
”Du flyr visst det! Är det Justin du flyr ifrån?!”
”Fuck you Sam. Det har inget med Justin att göra och det vet du!”
”Nej, jag vet ingenting! För du berättar aldrig något för mig eller Tina!”
”Jag måste gå och packa klart nu” säger Hanna och sen går hon ut från köket

 

Jag stirrar efter Hanna och suckar. Jag måste iväg och hitta Alfredo eller Justin och berätta för dem att hon flyr sin väg. Men för det första så vet jag inte vart dem bor och jag kan inte Alfredos nummer heller. Så antingen måste jag försöka sno Hannas mobil eller så får jag ge mig ut på gatorna och försöka hitta dem. Men det är lättare sagt än gjort liksom. Jag suckar och lutar mig ännu mer tillbaka på bänken och försöker komma på vad jag ska göra.

 

Justins perspektiv

 

Jag har bestämt mig för att ännu en gång åka till Hanna för att prata med henne – jag vet inte vad som har hänt i min hjärna, det är som att jag har blivit besatt av henne och jag känner henne inte helt och hållet. Vad jag däremot vet är att hon är väldigt besatt av sina regler, speciellt den att man inte får kyssa henne på munnen och jag fattar inte varför. Nolan pratar inte med mig så jag kan inte fråga honom om det heller och jag tror även att om jag pratade med honom så är det inte säkert att han skulle veta eftersom han inte träffade sedan hon var 14år. Jag kan fortfarande inte förstå att han inte har pratat med henne, hade jag haft en syster som hade försvunnit när hon var så ung hade jag gjort allt för att kunna hitta en. Familjen betyder alltid mest – jag har egentligen inte så mycket att säga om det, men jag tycker att det borde vara så i alla fall.
Jag satte mig i min bil och jag körde nästan för snabbt, men jag brydde mig inte. Jag hade fått adressen av Chaz för första gången när jag hade åkt hit och sen hade den fastnat i huvudet. Jag vet att Hanna är säkert inte är speciellt glad på mig för att jag hade sex med hennes rumskompis – men varför bryr jag mig egentligen? Hennes kompis hade slängt sig på mig och jag säger ju inte nej till sex. Speciellt eftersom jag inte kommer ha sex med Caroline ikväll – det finns inte en chans till det och jag känner att det har något med Hanna att göra.
Jag förstår mig inte på den tjejen, hon ville ha sex med mig när vi var hemma hos mig, men när jag var hos henne tidigare idag så vägrade hon att ha sex med mig och hon försökte många gånger att få ut mig från hennes rum och speciellt när hon bet mig hårt i underläppen när jag kysste henne och det började till och med blöda och jag blev riktigt förbannad på henne då. Va fan, är hennes problem?

 

Jag har snart anlänt till Hanna och när jag parkerar bilen när jag tycker att jag känner igen hennes rumskompis som stormade in på rummet för att kräva hyran sist jag var där och jag stannar bilen och rullar ner rutan.

 

”Hallå?” ropar jag mot tjejen

 

Tjejen stannar och kollar mot mig och hon går fram till rutan.

 

”Ja?” frågar hon
”Du är Hannas rumskompis, eller hur?” frågar jag henne
”Ja, jag är Samantha. Justin, eller hur?”
”Japp, det är jag det. Är Hanna hemma?”
”Ja, men hon lär inte släppa in dig. Hon vill verkligen inte se dig”
”Det har aldrig stoppat mig innan”
”Jag behöver ändå prata med dig om festen ikväll”
”Okej, hoppa in” säger jag

 

Samantha öppnar dörren och sätter sig bredvid mig i bilen innan hon stänger dörren. Jag rullar upp rutan och börjar köra iväg.

 

”Så, vad har du att säga?” frågar jag
”Hanna behöver verkligen jobbet ikväll. Finns det någon chans att både Hanna & Caroline kan jobba hos dig?” frågar Samantha
”Jag tror inte det. Det är idioten Fredo & Nolan som har valt bort Hanna”
”Varför har dem gjort det? Jag menar, Hanna var så gott som överlycklig när hon fick veta att hon skulle få jobba hos dig”
”Nolan är Hannas storebror och Alfredo lyssnade på honom – när han ville att vi skulle byta tjej”
”Hannas storebror? Hon har aldrig sagt något om att hon har en storebror. Eller jo, det sa hon nog – men jag fick aldrig veta namnet”
”Okej. Nolan berättade heller aldrig att han hade en lillasyster – men han ringde henne och sen berättade han det för oss och sen slogs han och jag”
”Varför måste ni killar alltid slåss? Jag menar – diskutera det ni vill prata om istället för att slåss!”
”Fuck off. Om du bara vill säga åt mig att slåss – så kan du hoppa ut”
”Okej, sorry. Jag vill att du ska övertala Alfredo att Hanna ska få komma och jobba hos er ändå. Hon behöver jobbet och pengarna”
”Jag kan inte ändra på något. Var det allt du ville?”
”Kan du köra mig hem till dig så att jag kan få prata med Alfredo?”
”Nej, han är inte hemma. Du kan hoppa ut här”

 

Samantha bara stirrar på mig och jag flinar och sen öppnar hon bara dörren för att gå ut men innan hon hinner gå ut så tar jag tag i hennes handled vilket får henne att titta på mig.

 

”Vad?” frågar hon
”Om du inte vill att jag ska ha sex med dig” säger jag med ett flin
”Usch, släpp taget om mig. Jag måste hem igen”

 

Jag flinar bara mot henne innan jag släpper taget om hennes handled och hon går ut från bilen och hon smäller igen dörren bakom sig. Jag trycker hårt på pedalen och kör iväg från henne – jag bryr mig inte riktigt om hon kommer hem eller inte, jag behöver bara lite avlastning och jag vet vart jag kan få det.

 

Hannas perspektiv

 

Jag håller fortfarande på att packa ner mina saker i väskor och samtidigt som jag gör det – håller jag på att leta efter lägenheter i New York och även leta efter strippklubber där jag kan söka jobb. Jag har även kollat mitt konto och ser att jag har ungefär 15 000$ på kontot och innan det hade jag 17 000$ men jag betalade 2000$ för att kunna flyga till New York i privatklass.

 

”Hanna” hör jag Samantha ropa när hon kommer in
”Vad?” ropar jag tillbaka
”Här är ett brev till dig!”
”Kan du komma in med det?”

 

Samantha svarar inte men jag hör hur hon kommer till mitt sovrum och sen öppnar hon dörren och jag kollar upp på henne när hon kommer in.

 

”Det står ingen adress på baksidan så jag vet inte vem det är ifrån, men det är något i det i alla fall” säger Sam

 

Jag sträcker fram min högra hand och tar emot brevet och börjar sen öppna det medan Samantha står lutad mot dörren. När jag har fått upp brevet stirrar jag bara rakt in i det.

 

”Hanna?” frågar Sam
”Har du pratat med Alfredo idag?” frågade jag
”Nej, men jag träffade Justin nästan precis. Varför? Vad är det i det?”

 

Jag tar upp det som ligger i paketet och det visar sig vara 9000$ dollar och jag kollar på Samantha med chockade ögon och jag ser hur Sam stirrar tillbaka på mig med lika chockade ögon.

 

”Vem skulle lämna så mycket pengar till dig?” frågar Sam
”Jag har ingen aning, men jag tänker inte säga något om det. Det ska inte du heller göra – jag kommer behålla det tills jag anländer till New York – det kan vara bra att ha” säger jag
”Så du tänker fortfarande åka?”
”Ja, absolut. Detta ändrar inget”
”Men…”
”Vänta lite nu. Sa du precis att du träffade Justin?” avbröt jag henne
”Ja… Jag frågade honom om det fanns någon chans att du ändå kunde få jobba ikväll…”
”Då är detta pengar från honom. Pengar han hoppas gör att jag ändrar mig och fortfarande kommer till honom ikväll. Han är en jävla idiot!”
”Hanna… Tänk så vill han verkligen ha dig där?”
”Jag bryr mig inte. Du kan ta pengarna” säger jag och sträcker dem mot henne
”Jag vill inte ha dem. Dem är dina”
”Ta den Sam, annars bränner jag upp dem”
”Du kan inte bränna upp dem…”
”Jag skulle ändå ut och röka nu, så då kan jag lika gärna bränna upp dem”
”Gör inte det Hanna. Behåll pengarna och eftersom du ändå ska till New York så kan du lika gärna behålla pengarna”
”Fine. Men, du har inte sagt något till Justin om att jag flyttar eller hur?”
”Nej, det har jag inte. Och om du inte vill att jag ska säga det så gör jag inte det”
”Tack” säger jag och nickar

 

Jag reser mig upp från golvet och ler lite mot Samantha innan jag lägger ner pengarna på sängen och tar upp mina cigaretter från sängbordet och även min tändare innan jag går ut från rummet och jag märker att Samantha följer efter mig. Jag går ut på balkongen och tänder en cigarett när jag har satt mig ner vid bordet. Samantha sätter sig bredvid mig och jag räcker mitt paket och tändare till henne och hon nickar när hon tar emot det och tänder en cigarett innan hon lägger ner det på bordet.

 

”Har du hittat någonstans att bo?” frågar Sam
”Jag tror det, men jag tänkte att jag får kolla ännu mer när jag väl anländer till New York. Nu när jag har fått dem extra pengarna så kan jag kanske ta in på ett hotell tills jag har hittat ett jobb och en lägenhet” säger jag
”Ja, det vore kanske bättre… Men jag kommer sakna dig Hanna”
Jag vänder mig och ler mot henne. ”Jag kommer sakna dig också Sam. Och även Tina. Men det är det enda jag kommer sakna här”
”Men du har ju fortfarande saker kvar här…”
”Som vadå?”
”Din bror Nolan” säger Sam
Jag stirrar argt på henne. ”Jag har ingen bror och det är bäst för dig om du glömmer det”
”Okej, okej”

 

Jag vänder fram blicken igen och röker vidare på cigaretten, jag vill inte prata om han som säger sig vara min bror. Jag har ingen bror – han övergav mig när jag flyttade hemifrån. Han letade aldrig efter mig och jag kommer aldrig släppa det. Jag bryr mig inte om vad våran pappa sa om mig när jag flyttade, men jag vet att han inte sa något om vad som hade hänt. Och eftersom min bror aldrig fick reda på det så kommer jag inte kunna förlåta honom för det.
När jag har släckt min cigarett börjar jag resa mig upp och tar mitt paket och även min tändare innan jag går in till lägenheten igen och jag kollar inte på Samantha. Jag kollar inte ens efter mig ifall Sam kommer in utan jag går raka väggen in på mitt rum och där plockar jag upp min mobil för att endast kolla vad klockan är men då ser jag att jag har fått ett sms från okänt nummer.

 

Okänt nummer:
Hanna, Justin här. Jag tänkte bara säga att jag hoppas att du fick pengarna och jag vill att du kommer ikväll. Du behöver inte strippa men du kan ju komma & ha sex med mig. Ja jag fick ditt nummer från Fredo, så jag tackar honom för det. Kontakta mig sen. Justin

 

Jag stirrar bara på smset och sen raderar jag det. Jag tänker inte ens spara Justins nummer. Han har ingen rätt till att smsa mig och försöka tvinga mig till att komma till festen för att ha sex med honom. Så jag vägrar att göra det. Jag ska ta flyget om tre timmar och innan det måste jag ha hunnit packa klart. I och för sig så har jag endast lite kläder kvar att packa så det är inte så farligt. Jag låser upp mobilen igen och ringer en taxi firma och beställer en bil som kommer och hämtar mig om 45 minuter och efter det är klart så packar jag ner det sista i min sista väska. Jag har fyra väskor fyllda med saker och jag börjar plocka upp dem och hänger dem på min axel innan jag går ut från mitt sovrum – som nu egentligen inte är mitt sovrum längre. Jag går och ställer väskorna i hallen innan jag går ut till köket för att dricka upp mina två sista Smirnoff innan jag ska iväg, mest för att kunna hålla mig lugn när jag väl flyger till New York.
Jag märker att Samantha kommer ut till köket och jag vänder mig mot henne och då ser jag även att Tina har kommit med henne in. Jag ler lite mot dem båda innan jag tar upp båda mina flaskor och öppnar den ena innan jag börjar dricka av den.

 

”Måste du verkligen flytta Hanna?” frågade Tina
”Ja det måste jag. Jag är klar med Los Angeles och nu är det dags för New York” säger jag
”Men ringer du oss när du landar?”
”Ja Tinis, det gör jag”
”Usch, kalla mig inte det. Du vet att jag hatar det smeknamnet”
”Jag kommer verkligen sakna er” säger jag och ler mot dem båda
”Vi kommer sakna dig med” säger Sam och ler mot mig

 

Jag dricker upp det sista ur min Smirnoff och sen tar jag den andra flaskan och öppnar den innan jag börjar dricka ur den snabbt för jag känner att snart anländer taxin. Precis när jag har ställt ner andra flaskan så hör jag hur taxin trycker på sin tuta nere från gatan. Jag kollar en sista gång på Sam och Tina och ler mot dem innan jag går ut till hallen och plockar upp mina väskor innan jag går ut från lägenheten. Jag har redan lagt ifrån mig mina nycklar till lägenheten och när jag kommer ner ser jag taxin stå utanför. Jag går fram till taxibilen och chauffören öppnar bagageluckan så att jag kan lägga in mina väskor. När det är klart sätter jag mig i passagerarsätet i bakre delen av bilen. Chauffören sätter sig i förarsätet och börjar sen köra iväg. Jag lutar mitt huvud mot fönstret och blinkar hårt några gånger för att tårarna inte ska börja falla ner för mina kinder.
Jag förstår inte ens varför jag gråter – det är en svaghet och jag kan inte visa mig svag. Jag kan verkligen inte göra det – för gör jag det så kommer det bara skada mig själv ännu mer. Jag fortsätter att sitta lutad mot fönstret medan bilen kör vidare.

 

--

 

Här slutar kapitlet. Jag är rätt nöjd med detta kapitlet så jag hoppas att ni också är det :)

Jag tackar för alla kommentarer som jag får! Tack <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback