"Thinking"

Jag funderar på att ta en paus från skrivandet på denna bloggen. Jag har ingen inspiration just nu och jag vill inte svika er genom att låta er komma in här och tro att det kommer finnas ett nytt kapitel.
Men ni får gärna kommentera vad ni tycker om att jag förmodligen kommer ta en paus.

Det var allt jag hade att säga just nu, men jag älskar er alla swaggies <3
 


neeeej sluta inte!

Svar: Det är inte sluta direkt - det är mer att ta en paus så att jag kan försöka få mer inspiration
3mma

2013-07-19 | 16:17:15

Jag kan hjälpa till att skriva :)

Svar: Det låter jättebra - du kan väl skriva till mig på [email protected] så kan vi diskutera det :)
3mma

2013-07-25 | 16:32:02

Fortsätt, ! :)

Svar: Jag ska försöka :)
3mma

2013-07-30 | 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback