"A question for you guys!"

Jag har en fråga till er - mina läsare. Vill ni att novellen ska sluta lyckligt eller olyckligt? Jag har några ideér på hur jag ska avsluta novellen, men jag vill gärna veta hur ni vill att den ska avslutas. Nej - novellen är inte ens nära slutet, men jag vill ändå gärna veta :)
 
xoxo


Den kan väl sluta lyckligt och skulle nästa komma idag

Svar: Tack det tar jag till mig och nej tyvärr så kommer inte nästa ut idag..
3mma

2013-06-15 | 22:37:02

Lyckligt för varje gång det slutar olyckligt då får ja alltid tårar när ja tänker på det och för att ja tycket det är bäst när det slutar lyckligt:)

Svar: Tack - jag tar som alltid till mig kommentarerna :) Och jag håller med dig - man blir alltid ledsen när det slutar olyckligt..
3mma

2013-06-16 | 13:33:46

Kan du inte skaffa en finare design till bloggen? Blir så mycket roligare då och det lockar fler läsare. Du kanske kan börja göra lite collage också, eller ladda in bilder i större storlek? :)

Svar: Jag vet inte hur man gör en egen design - men jag vill helt klart ha en snyggare design till bloggen för att locka fler läsare. Jo jag har funderat på att göra ett collage till början av varje kapitel. Tack - jag tar verkligen till mig det.
3mma

2013-06-17 | 13:55:50

Det finns många som gör gratis designer, och många som gör för en hundrig ungefär. Tips är autophoto.blogg.se, flizanlizan.blogg.se, mfac.blogg.se, liella.se :)

Svar: Tack för tipsen :)
3mma

2013-06-18 | 00:47:06

olyckligt, är ganska trött på att alla noveller och böcker slutar lyckligt. Kräver en förändring, haha :)

Svar: Då ska jag försöka göra den så olycklig som möjligt :)
3mma

2014-01-10 | 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback