"Hellu my lovlies"

Jag vill bara komma in och säga grattis till Lola som fyller år idag!

Tyvärr så är kapitlet inte klart än och jag mår väldigt dåligt psykiskt så jag vet inte när det blir klart, men jag hoppas denna veckan. Jag ska jobba vidare på det - men jag måste även må bra. Men tack för att ni finns kvar och läser! <3



hoppas du mår bättre snart! om du behöver hjälp med tips och sånt så kan du ju alltid skriva ett inlägg här så kan säkert någon av dina läsare hjälpa dig med inspiration! kram

Svar: Tack! Ja det kommer jag förmodligen göra! Kram
3mma

2013-06-26 | 18:35:33

Gud tack så mycket det värmde verkligen i hjärtat och hoppas du blir bättre :)

Svar: Det var absolut inga problem :) och tack så mycket :)
3mma

2013-06-27 | 01:59:48

vad bra det blev med en annan design :)

Svar: Tack :)
3mma

2013-06-30 | 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback