Kapitel 2

Nästa morgon ligger jag bredvid Sebastian i sängen och han har sin ena arm runt min midja och jag börjar dra mig loss när jag hör min mobil ringa. Jag kommer tillslut loss från Sebastians grepp och sjunker ner på golvet och börjar dra upp min mobil. På telefonen står det Alfredo och jag drar ett djupt andetag innan jag svarar.

 

”Hallå?” säger jag
”Hanna?” frågar Alfredo
”Ja, hej Alfredo”
”Jag vill träffa dig om en timme – på Starbucks”
”En timme?”
”Ja, det går väl bra. Du vill väl fortfarande ha detta jobb?”
”Ja absolut. Jag är på Starbucks om en timme”
”Bra, då ses vi där”
”Ja. Hej då”
”Hej då” säger Alfredo

 

Jag lägger på och lutar mig mot sängen innan jag drar ett par djupa andetag och reser mig för att börja dra på mig kläderna och sen vänder jag blicken mot Sebastian.

 

”Sebastian. Vakna!” säger jag och börjar putta på honom
Sebastian grymtade till och sen öppnade han ögonen. ”Vad?”
”Du måste köra hem mig! Jag måste byta om!”
”Men jag är inte klar med dig än”
”Sebastian! Upp!”
”Okej!”

 

Jag drar på mig min skinnjacka och väntar bara på att Sebastian ska klä på sig så att han kan köra hem mig och snart är vi utanför hans lägenhet och vi sitter båda i hans bil och han kör hem mig. När han har stannat utanför min lägenhet ler jag snabbt mot honom och tänker hoppa ur bilen, men Sebastian stoppar mig genom att ta tag i min hand och jag vänder mig mot honom.

 

”Ses vi ikväll?” frågar han
”Det är fredag idag… Jag börjar jobba midnatt idag – så nej jag tror inte det går” säger jag
”Vi kan träffas innan”
”Jag måste gå nu Sebastian. Men jag hör av mig”

 

Han tänker precis svara mig men jag hoppade ur bilen och sprang mot lägenheten och sen upp för trappan till tredje våningen och jag drog upp nyckeln och låste upp dörren och sprang in och smällde igen dörren bakom mig. Jag sparkar av mig mina skor innan jag springer in till mitt sovrum och smäller även den dörren igen bakom mig och börjar dra av mig kläderna. Jag kollar på min mobil och ser att jag har 45 minuter på mig innan jag ska träffa Alfredo och jag drar upp en handduk från golvet och springer in till mitt privata badrum och startar duschen och duschar sen snabbt. Jag hatar att jag sov så länge som jag gjorde hos Sebastian – nu när jag tänker efter så kan jag inte förstå varför jag gjorde det. Jag brukar aldrig sova hos någon av mina kunder och speciellt inte hos Sebastian.
Jag kommer snart ut från duschen och torkar av min kropp snabbt och sätter upp håret i en turban innan jag går ut till sovrummet igen och bort till garderoben och drar fram ett svart linne som visar magen, ett par svart/gråa korta shorts, som har ett bält fast i sig och sen även en killskjorta som jag drar på ovanpå linnet. Jag slänger ifrån mig handduken som jag har runt håret och låter det bara hänga över axlarna. Jag tar även ett hårdband och drar det på min högra handled innan jag tar upp min mobil och ser att jag har 30 minuter kvar. Jag drar ett par djupa andetag. Det tar max 15 minuter att gå från oss bort till Starbucks så jag försöker ta det lugnt, innan jag ska träffa Alfredo. Jag går fram till min spegel och kollar på mig, så att jag ser bra ut. Jag tar fram min mascara och drar några drag på båda ögonlocken och sen även liten läppglans på läpparna för att se lite mer vaken ut och sen tar jag fram mina pilot solglasögon och sätter på mig dem innan jag går ut från rummet. Jag går ut till hallen och drar på mig mina knähöga stövlar och sen lägger jag ner mobilen i fickan på shortsen innan jag går ut från lägenheten och låser dörren igen.

 

Walking to meet Alfredo at Starbucks
 
Jag börjar gå mot Starbucks och är framme 5 minuter innan jag ska vara där, men jag går ändå in och kollar om jag ser Alfredo – men jag ser honom inte så jag går fram till kassan och beställer en chailatte och en chokladmuffins. Jag betalar det och sen går jag och sätter mig vid ett bord och väntar på Alfredo. Efter 10 minuterser jag hur Alfredo kommer in och jag höjer hand för att han ska se mig och han nickar mot mig. Han går och beställer vad han ska ha och sen kommer han fram till mig.

 

”Hej” säger jag
”Hej. Sorry för att jag är sen. Har du väntat länge?” frågar Alfredo
”5 minuter och det är absolut ingen fara”
”Okej, bra. Jag försökte få med Justin och har vi tur så kommer han komma in här när som helst”
Jag skrattar till lite. ”Så, ska vi vänta på Justin eller ska vi prata om det du ville prata om?”
”Nej, vi kan prata ändå. Jag tänkte mest att vi skulle diskutera vad du ska göra när du anländer imorgon”
”Okej. Jag menar, ska ni ha min adress så att ni kan hämta mig eller ska jag komma till er med en taxi?”
”Nej, vi hämtar dig. Jag har redan din adress på mobilen så det kommer gå bra. Vår vän Chaz kommer komma med bilen och hämta dig och han kommer även ha med sig kläder till dig som du ska ha på dig under festen”
”Okej. Så jag ska inte ha samma kläder som jag hade när du träffade mig igår?”
”Nej, det ska du inte. Och det är meningen att du ska träffa Chaz idag och gå och handla med honom”
”Jag ska jobba idag”
”Jag har pratat med John och du behöver inte jobba idag. Du ska spendera dagen med Chaz och tro mig när jag säger att det kommer ta hela jävla dagen. Chaz är som ett monster när han får gå och shoppa”
”Okej…” säger jag och drar ett djupt andetag

 

Alfredo ler mot mig och sen dricker han lite av sitt kaffe och jag lyfter upp min kopp med chailatte i – men märker att den är tom så jag ställer ner den igen och drar istället upp mina ben framför mig. Ja, jag vet att jag hade köpt en muffins – men den gick inte ner. Alfredo kollar på mig.

 

”Vad?” frågar jag när jag märker hans blick på mig
”Du äter inte som du ska eller hur…” säger Alfredo
”Det har väl inte du med att göra?”
”Jag menar bara att du lät stressad när jag ringde dig och du kan inte ha hunnit äta frukost på den tiden”
”Jag var inte stressad”
”Okej. Och ja, just det. En helt annan sak. Eftersom du ska vara med på festen på lördag och ha sex med Justin så får du inte träffa någon kille ikväll. Jag skulle rekommendera dig till att ta ett långt bad ikväll och bara fokusera på dig själv och sen endast fokusera på Justin och oss andra killar imorgon”
”Ja, du betalar ju. Hur mycket får jag i betalning?”
”För strippningen får du ungefär 15 000$ och sen får du ju 1000$ extra för varje timme du har sex med Justin. Så om du har sex med honom, på nästan direkten när du anländer även innan festen börjar så får du 1000$. Men det är Justin som måste berätta för oss om ni har haft sex annars får du inte dem pengarna”
”Får jag dem 15 000$ eller går dem till klubben?”
”Nej, dem går till dig. Så fort festen är slut lär du få pengarna”
”Får jag lov att ställa en annan fråga?”
”Absolut, fråga på”
”Hur tusan kan ni betala 15 000$ till mig direkt när festen är slut? Jag menar – jag har hört från mina vänner att när dem har varit på t.ex. en svensexa eller något sånt så har dem aldrig kunnat få pengarna direkt”
”Vi är speciella”
Jag skrattar lite. ”Du är rolig Alfredo. Okej, jag har en fråga till då”
”Okej”
”Varför valde du mig över Caroline? Jag menar, Caroline är oftast de personerna väljer oftast”
”Jag ska dig sanningen. Jag var på klubben kvällen innan jag kom för att beställa en tjej. Jag satt rätt långt bak, men jag märkte att så fort männen hörde att du skulle vara den nästa personen på scen så flyttade dem sig närmare. Dem nästan slogs om vem som kunde få sitta närmast dig och jag frågade en av männen varför det var så – och det jag fick höra var att du var den yngsta och även den bästa. Och det hade tydligen inte bara med själva strippandet att göra. Du gav bästa lap-dances och du var så gott som den enda dem kunde få att följa med hem – om dem gav dig 1000$ efter att dem hade haft sex med dig”
”Oh…” säger jag och kollar ner i bordet och drar ett par djupa andetag innan jag tittar upp igen och biter mig själv i underläppen
”Sen när jag såg dig, männen har helt rätt. Jag menar – du verkade så himla bekväm där uppe när du dansade runt pålen och ålade på golvet. Jag menar – det var som det var ditt liv. Att kunna göra mannen nöjda”
”Det är ju mitt liv. Det är det enda sättet jag kan tjäna pengar på. Och så länge jag är den yngsta och männen blir nöjda så kommer jag fortsätta att göra det”
”Men hur kommer det sig att du började när du var 14?”
”Det är en lång historia och jag diskuterar inte det med vem som helst”
”Vet någon på klubben om varför du började när du var 14?”
”Ja, mina två bästa vänner – och enda orsaken till varför dem vet det är för att dem fick mig introducerad till klubben. Dem introducerade mig för John och han sa att så länge han inte blev tagen av polisen för att ha en underårig på klubben så fick jag vara med. Och än så länge har polisen inte kommit för att ta hand om mig eller John. Plus att jag fyller 18 om 4 månader och då har jag den rätta åldern för att vara där”
”Okej” säger Alfredo och han vänder sig om när dörren öppnas och han vinkar direkt till personen som kommer in. ”Nu ska du få träffa Chaz och Justin.”

 

Jag nickar bara men hinner inte säga något mer fören två killar kommer fram till Alfredo och dem hälsar med någon handslag som tydligen endast killar kan. Dem sätter sig ner vid bordet och sen ser dem mig och jag ler lite.

 

”Justin, Chaz – detta är Hanna” säger Alfredo och nickar mot mig
”Tja – så det är dig jag ska shoppa med idag?” säger Chaz
”Ja, tydligen” säger jag och ler mot honom
”Det är du som ska strippa på min fest?” frågar Justin
Jag vänder mitt huvud mot Justin. ”Ja det ska jag. Har du några problem med det?”
”Du ser rätt ung ut”
”Justin. Jag sa åt dig att jag skulle välja den som var bäst på klubben och du sa att åldern inte spelar någon roll” säger Alfredo och kollar på Justin
”Hur gammal är du? 15?” frågar Justin och kollar på mig och verkar inte ens reagera på vad Alfredo sa
”Jag är 17. Men jag har strippat sen jag var 14” säger jag till honom och vänder sen bort blicken från honom
”Alfredo. En 17åring? Det måste ha funnits någon snyggare och bättre” säger Justin och kollar på Alfredo
”Ge dig Justin. Jag sa åt dig att komma till klubben i förrgår och sett för att kunna välja själv, men du var upptagen med vem det nu än var” säger Alfredo
”Jag tänker inte ha henne på min fest. Hon är säkert till och med en oskuld”
Jag vänder blicken mot Justin. ”Vill du testa om jag är oskuld eller inte?” frågar jag och kollar argt på honom
”Det skulle du vilja va?”
”Jag tror du är för rädd för att göra något. Jag tror att nu när du blir 18 så är du rädd för den vuxna världen som kommer”
”Alfredo. Byt henne mot någon annan” säger Justin och vänder bort blicken från mig
”Nej Justin.. Hanna kommer komma på din fest och jag kommer betala henne den summan du sa att vi skulle betala” säger Alfredo
”Jag tror det är dags för mig att gå innan lilla Justin här blir mer aggressiv” säger jag och reser mig upp

 

Justin kollade upp på mig när jag hade rest mig upp och jag flinade bara mot honom innan jag log mot Alfredo och Chaz och sen lämnade jag Starbucks.

 

Justins Perspektiv

 

Jag kollar efter tjejen när hon går ut från Starbucks och sen vänder jag mig mot Alfredo. ”Va fan tänkte du med Fredo?”
”Vad?” frågade Alfredo och vände sin blick mot mig
”Jag vill inte ha någon flicka på min fest. Jag vill ha en kvinna”
”Okej. Du ska få se en sak” säger han och tar upp sin iPhone

 

Han ger mig iPhonen och jag trycker igång ett filmklipp och såg att det var Hanna som vi precis hade pratat med uppe på scenen på klubben och hon åmade och höll på och jag vet inte hur många killar som sträckte fram buntar med sedlar för att stoppa på henne. När filmen var slut gick Hanna av från scenen och jag hörde hur alla männen buade när hon gick av. Jag sa inget men sträckte bara till iPhonen till Alfredo.


”Så?” frågade Alfredo
”Jag vill ha en privat show av henne ikväll och bestämma mig” säger jag bara
”Det kan vi nog fixa. Men då får du vara beredd på att ge henne minst 2000$ för ikväll. Jag menar, dem männen som sitter närmast scenen kan ge henne upp mot 5000$ per show som hon gör på klubben. Plus att hon får 1000$ extra av varje kille/man som hon har sex med”
”Jag är inte speciellt fattig. Jag fixar dem pengarna – så länge du får henne att hålla tyst om allt som händer”
”Deal” säger Alfredo och sträcker fram sin hand som jag greppar och skakar
Jag vänder blicken istället mot Chaz. ”Hur lång tid kommer er shopping att ta?”
”Det beror på vad du vill att hon ska på sig på lördag och kanske även ikväll” säger Chaz
”Håll det simpelt och svart. Hon passar i det”
”Ska bli boss. Priset?”
”Spelar ingen roll”
”Okej. Men då får jag väl dra mig iväg för att kunna fixa allt. Fredo, du skickar hennes nummer till mig?” säger Chaz och kollar på Alfredo
”Jag tror inte det behövs. Hon står fortfarande utanför Starbucks och pratar i sin telefon” säger Alfredo och både jag och Chaz kollar mot dörren och ser att hon står där
”Okej. Då drar jag iväg med henne nu” säger Chaz och reser sig upp

 

Vi gör vårt vanliga handslag och sen går han ut från Starbucks och jag ser direkt hur Hanna hoppar till när hon känner hur Chaz rör vid hennes arm men sen ser jag hur hon ler mot honom och sen går dem båda bort från Starbucks. Jag kollar efter dem, men säger inget mer utan lutar mig bara tillbaka i stolen.

 

Hannas perspektiv

 

Jag vet inte hur många affärer Chaz har dragit in mig och hur mycket kläder jag har tackat nej till och mycket kläder han har sagt nej till. Vi har verkligen inte samma smak och jag vet inte hur många gånger jag har försökt säga till honom att jag bara kan använda mina egna kläder.

 

”Hanna, lägg av. Justin betalarför vad du än köper” säger Chaz
Jag kollar på honom. ”Jag vill inte att den idioten ska betala för mina kläder” säger jag argt
”För helvete Hanna. Du kan ta hur mycket som helst. Justin har alltid pengar och han vill aldrig ha kvitto på vad vi handlar”
”Okej. Vart vill du gå nu då?”
”Victoria Secrets”

 

Jag nickar bara och går med Chaz bort mot affären och när vi kommer in går jag och kollar på underkläderna, för att se om jag kan hitta något snyggt. Jag kollar igenom stringtrosorna och hittar några röda & svarta som jag gillar som jag lyfter upp för att visa Chaz, men han står inte kvar vid mig längre.

 

”Chaz?!” ropar jag när jag inte ser honom
”Vad?!” ropar han tillbaka
”Kan du komma och kolla?”
”Okej!”

 

Chaz kommer bort till mig och jag visar honom stringen jag hade hittat.

 

”Grymt snyggt Hanna. Jag såg några bh:ar som kan passa, så vi går och tittar på det” säger han
”Okej” säger jag

 

Vi går bort mot bh:arna och Chaz börjar visa mig vad han tyckte var snyggt och kunde passa till det jag hade hittat. Jag hittar snart 4 bh:ar som jag gillar och som även passar och Chaz nickar och sen går vi vidare inne i affären för att kolla vidare. Jag vill inte ha något mer så vi går bort till kassan och där betalar Chaz kontanter och sen får jag påsen med underkläderna i.. Vi går båda ut från affären och går vidare till nästa affär.

 

Efter cirka 2 timmar är jag trött på allt shoppande och jag sätter mig på en bänk och kollar efter Chaz som forsätter att gå för han har inte märkt att jag har stannat. Jag tar upp min iPhone och går in på sms och börjar skriva till Sebastian.

 

Till: Seb
Kan inte träffas ikväll. Ska ha en tjejkväll med Sam & Tina. Vi får höras efter helgen istället.

 

Jag lutar mig tillbaka på bänken jag sitter på och drar upp mina ben framför mig och har påsarna på golvet framför mig och jag väntar bara på att antingen få svar från Sebastian eller för att Chaz ska reagera på att jag inte går efter honom längre. Jag hoppar till när min mobil vibrerar och jag kollar ner på den och ser att jag har fått svar från Sebastian.

 

Från: Seb
Fan va du ljuger Hanna. Samantha är här
eller inte precis bredvid mig. Hon ligger i mitt sovrum, med Josh. Men säg sanningen till mig i alla fall.

 

Jag suckar och svarar på hans sms.

 

Till: Seb
Jag ska ha en hemmakväll, ta ett långt bad, ge mig själv en hårinpackning och bara ta det lugnt. Och föresten så äger du inte mig.

 

Jag lägger ner mobilen i fickan på shortsen och lutar mig mer på bänken och snart hör jag hur någon kommer springandes tillbaka och jag tittar upp och ser Chaz.

 

”För fan Hanna! Du kan inte bara stanna!” säger Chaz argt till mig
”Du såg ju att jag var trött, men nej. Du ville bara gå vidare och handla. Jag har 4 påsar här – det räcker!” utbrast jag
”1 affär till!”
”Vem är det egentligen kläderna ska vara till? Dig eller mig? Eller gör du det bara för att Justin inte ska bli arg på dig?”
”Hanna, släpp det”

 

Jag suckar men reser mig inte upp från bänken. Chaz sätter sig ner bredvid mig och jag drar ut mina ben och lägger dem på hans ben och lutar mig tillbaka med en lättnadssuck.

 

”Okej, vill du åka hem?” frågar han
”Ja tack!” utbrister jag och kollar upp på honom igen
”Okej då gör vi det” säger Chaz och flyttar bort mina ben och reser sig upp

 

Jag reser också på mig och börjar plocka upp mina påsar men Chaz sträcker fram sina händer och tar tag i påsarna och börjar gå ut och jag går efter honom. Jag visste att jag inte skulle haft dessa skor på mig, för nu håller mina fötter på att dö och allt jag vill göra är att komma hem och lägga mig i badet – precis som Alfredo hade föreslagit. Jag går sakta efter Chaz och när vi kommer ut från gallerian drar jag ett djupt andetag. Det var skönt att få komma ut i den friska luften igen.

 

”Hanna! Kom igen!” ropar Chaz

 

Jag vänder mig om och ser Chaz stå vid en svart BMW och jag går bort till honom och han öppnar dörren för mig till passagerarsidan och när han gör det ser jag att Alfredo sitter vid ratten. Jag suckar och kollar på Chaz, men säger inget utan sätter mig bara på sätet och Chaz ställer in påsarna vid mina fötter.

 

”Vi ses senare Chaz” säger Alfredo
”Ja. Kul att shoppa med dig Hanna” säger Chaz och ler mot mig
”Detsamma Chaz” säger jag och ler mot honom

 

Chaz stänger dörren bakom mig och sen ser jag han gå iväg och jag vänder blicken mot Alfredo och han flinar lite.

 

”Vad vill du att jag ska göra nu?” frågar jag
”Justin vill ha en privat show ikväll” säger Alfredo med ett flin
”Nej!”
”Jo. Om du fortfarande vill ha jobbet, så ska du göra detta”
”Det var du som sa att jag skulle ta det lugnt ikväll och bara ta ett långt bad”
”Jag vet, men tyvärr så kan du inte göra det. Du kan möjligtvis duscha när du anländer till Justin – men annars så får det vänta tills imorgon innan du ska komma till oss igen”
”Så, jag ska till Justin nu?”
”Japp. Och det kommer endast vara du och Justin där”
”Hur mycket tjänar jag?”
”Det beror på vad Justin tycker om showen”
”Men som mest?”
”5000$ kanske”

 

Jag nickar bara men säger inget mer utan lutar mig bara tillbaka i bilen och lägger mitt ena ben över det andra. Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag väl kommer till Justin och vad som kommer hända om han säger nej till att låta mig komma på festen. Jag behöver pengarna och jag vet att om jag inte får komma på festen så kommer dem säkerligen välja Caroline och då kommer hon reta mig för det i resten av livet.
Jag tittar lite snabbt mot Alfredo men han är helt fokuserad på vägen och jag vänder fram min blick igen och kollar rakt fram på vägen. Jag vet inte riktigt vart vi är, eftersom jag inte har körkort själv.

 

”Är vi framme snart?” frågar jag
”Ja, nu” säger Alfredo och pekar mot ett hus och jag drar efter andan
”Bor han där? Jag menar, är det inte för stort för honom?”
”Han bor inte där själv. Vi bor alla med honom, men har en hel våning för sig själv”
”Oh…”

 

Alfredo flinar och parkerar bilen och jag fortsätter att stirra upp på huset och märker inte att Alfredo att hade gått ur bilen, fören han öppnar dörren för mig. Jag kollar på honom och börjar gå ut från bilen och tar mina påsar med mig. Jag vet inte riktigt varför, men jag kände att det var något jag bara var tvungen att göra. Jag går efter Alfredo när han har stängt dörren och låst bilen och jag kollar mig runt för att se om jag kan komma på något som gör så att jag vet vart jag är. Alfredo öppnar dörren och jag går in före honom och fortsätter att kolla mig runt.

 

”Justin!” ropar Alfredo
”Kommer!” ropar Justin

 

Jag lutar mig mot väggen och ställer påsarna framför mig och jag funderar på om jag ska ta av mig skorna men gör inte det, utan står bara lutad. Jag hör snart hur Justin kommer ner för trappan och jag märker att han inte har någon tröja på sig, men jag tänker inte mer på det utan vänder bara bort blicken. Jag märker att Alfredo går fram till Justin och dem börjar prata med varandra, men om vad hör jag inte om. Och jag vet att jag inte ska lyssna på privata samtal heller – det lärde jag mig när jag var liten och bodde hemma.

 

”Hanna!” säger Alfredo högt
Jag rycker till och kollar mot dem. ”Ja?”
”Justin ska visa dig vart du ska ha showen för honom och så”
”Okej…” säger jag och kollar ner på mina påsar med kläder
”Jag tar hand om påsarna” säger Alfredo
”Okej…”

 

Justin nickar mot mig och sen börjar han gå upp för trappan och jag går efter honom efter att jag hade fått ett leende av Alfredo. Jag log tillbaka mot Alfredo innan jag fortsatte att gå efter Justin. Snart var vi högst upp i huset och jag kollade runt, helt fascinerad. Jag trodde inte att någon kunde ha råd med ett sånt stort hus, även om man delade med andra. Jag menar – jag bor i en liten 3:a med Sam & Tina och vi har problem med att betala hyran fast vi jobbar.

 

”Hanna?” säger Justin och knäpper med sina fingrar framför mitt ansikte
”Vad?” frågar jag irriterat och kollar på honom
”Ska vi starta?”
”Visst. Vart vill du att vi ska vara?”
”Vad säger du om mitt sovrum?”
”Visst varför inte. Det är ju inte som att jag aldrig har varit i en killes sovrum innan”

 

Justin säger inget men börjar gå mot sitt sovrum och jag går efter honom, med huvudet lite sänkt. Jag har lärt mig att när en kille är äldre och har mer makt så ska man alltid ha huvudet böjt, det är inga dumheter. Killar eller män som är äldre har alltid mer makt. Medan jag går och tänker på det så har jag inte märkt att Justin har stannat så jag går rakt in i honom och håller nästan på att trilla men Justin tar tag i mina armar innan jag hinner falla. Det känns som något brinner i mina armar när han tar tag i mig så jag drar tillbaka mina armar fort och fortsätter att hålla huvudet nere.

 

”Okej. När du är redo” säger Justin
Jag kollar upp på honom. ”Bestäm vad du vill ha för musik så kan vi börja” säger jag bara

 

Justin nickar och går bort till vad jag tror är hans högtalarsystem och han trycker på det och en låt kommer ut – en låt jag inte känner igen. Jag nickar lite försiktigt och Justin sätter sig ner bekvämt på sin säng. Jag blundar och låtsats att jag är tillbaka på klubben och så börjar jag.
När den första låten är slut fortsätter jag bara med dansen och nu endast i underkläderna. Både skjortan, linnet och shortsen har kommit av och jag kommer inte sluta fören Justin säger stopp. Jag känner hur ont jag har i fötterna, för detta är inte dem vanliga skorna jag brukar ha på mig när jag dansar, utan dessa skorna är mest när jag är ute och försöker hitta någon att ha sex med under natten.

 

”Tack” säger Justin helt plötsligt

 

Jag reagerar direkt på när han säger det och jag stannar och kollar bara på honom. Jag har haft ögonen på honom hela tiden, men jag har inte riktigt sett honom framför mig. Jag har bara haft tankarna på klubben och hur alla männen jublar för mig. Jag tittar nu försiktigt på Justin och jag ser att han har ett litet leende på läpparna.

 

”Bra. Du var väldigt duktig” säger han och han fortsätter att le
”Tack…” säger jag försiktigt
”Jag har något annat jag också vill testa”
”Du bestämmer. Du valde att jag skulle göra detta ikväll”

 

Justin flinar bara och han reser sig upp från sängen och börjar gå mot mig. Jag vänder genast ner mitt huvud igen, när jag märker hur han kommer närmare mig. Jag känner hur han för upp mitt huvud med två av sina fingrar och han kollar på ansiktet.

 

”Jag kan inte tänka mig att du är den blyga typen” säger han
”Det är jag inte” säger jag direkt tillbaka
”Så, varför vänder du ner huvudet direkt när någon kommer närma dig eller pratar med dig?”
”Det är privat och jag vill inte diskutera mitt privatliv med dig”
”Fair enough”
Jag backar undan från honom när jag kommer på att han fortfarande har sina fingrar under min haka. ”Vad ville du testa mer?”
”Jag tror jag väntar med det tills imorgon”
”Så jag får fortfarande komma?”
”Ja”

 

Jag nickar som ett tack och ger han ett litet leende innan jag börjar gå och plocka upp mina kläder. Men innan jag hinner ta på mig linnet känner jag Justins hand runt sin midja.

 

”Vad gör du?” frågar jag förvånat
”Jag sa inte att du fick gå” säger han bara och börjar dra sin andra hand upp för min rygg
”Men…”

 

Justin vänder mig mot honom så att jag kollar in i hans ansikte och jag ser att han har ett stort flin på läpparna.

 

”Vad?” frågade jag och började dra mig loss från honom
”Jag tänkte bara att vi kanske kunde testa det andra, nu när du ändå är här”
”Du menar att du vill ha sex med mig? Gjorde jag dig så upphetsad?”
”Jag kan inte ljuga och säga att du inte har en snygg kropp”
”Du svarade inte på min fråga”
”Du kan nog märka att jag är upphetsad”

 

Jag flinar bara och för min ena hand ner mot hans manlighet och flinar ännu mer när jag känner hur hård han är. Han ger ifrån sig ett litet ljud när jag börjar smeka han utanpå hans jeans.

 

”Om vi nu ska göra detta så ska jag bara säga en sak” säger jag och tar bort min hand från hans manlighet
”Vad?” frågar Justin och kollar på mig
”Inga kyssar på munnen, du får inte komma i mig och du får inte försöka ta kontakt med mig efter festen imorgon”
”Om jag gillar vårt sex då, får jag inte kontakta dig då för att ha det fler gånger?”
”Nej. Och om du säger att du kommer vilja göra det, så kommer jag inte kunna ha sex med dig eller imorgon”
”Jag går med på dem två första. Den tredje får vi se efter jag har haft sex med dig”

 

Jag suckar men nickar sen och Justin tar tag i min hand igen och för ner den mot sin manlighet igen och jag börjar föra min hand över hans manlighet igen. Justin börjar backa mot sängen och jag går efter honom. Det var ju hans idé nu att vi skulle ha sex, jag hade tänkt vänta tills imorgon – men fine.

 

”Vänta” säger jag helt plötsligt och stoppar
Justin grymtar till. ”Vad nu?”
”Betalning”
”Vi tar det sen, bara låt mig få ligga med dig nu”
”Nej, jag vill ha betalningen nu”
”Jag lär smälla till dig”

 

Jag ryckte till när han sa det och backade undan från honom och vände ner huvudet igen. Jag känner hur Justin stirrar på mig, men jag vägrar vända upp blicken igen. Jag hör hur Justin drar ett djupt andetag och sen känner jag två av hans fingrar under min haka igen och han lyfter upp mitt ansikte för att jag ska se rakt in i hans ansikte.

 

”Jag skulle inte ha sagt så. Om du har sex med mig nu, så får du 7000$ när vi är klara” säger Justin
”Okej…” säger jag bara tyst

 

Justin nickar och ler mot mig innan han börjar kyssa mig på kinden och sen ner mot halsen. Han hittar min känsliga punkt på halsen och ett jämrande ljud kommer ut från min mun och jag lutar mitt huvud bakåt och åt sidan så att han ska kunna kyssa mig vidare på halsen. Jag känner hur Justin flinar mot min hals, medan han kysser vidare och fortsätter snart ner mot mina bröst och han börjar knäppa upp min bh och slänger sen iväg den. Jag drar upp mina händer och tar tag i hans hår och börjar dra lite lätt i det och även drar med mina naglar genom hans hårbotten och jag hör hur han stönar mot min hals. Jag har lärt mig att många killar och män gillar när man drar i deras hår och drar med naglarna genom hårbotten. Jag börjar sen dra mina händer ner mot hans rygg och börjar sakta dra dem över hans rygg och sen mot framsidan och drar det över hans mage och jag känner hur han ryser i hela kroppen.

 

”Lägg dig ner” viskar jag i hans öra

 

Justin tittar upp på mig från där han fortfarande kysser på min hals och mina bröst och flinar mot mig, vilket får mig att börja putta honom mot sängen igen och när han faller ner på sängen lutar jag mig över honom och börjar kyssa på hans mage och ner mot hans byxlinning och jag börjar även knäppa upp hans jeans. Det känns lite orättvist att jag bara har mina trosor på mig och han har fortfarande på sig sina jeans och kalsonger, så det måste bli lite mer rättvist. Jag får snart upp knappen för jeansen och drar av honom dem. Jag fortsätter att kyssa han på magen och drar även mina naglar över hans mage, bara för att känna hur han ryser i hela kroppen. Jag känner när Justin tar tag i mina armar och försöker dra upp mig men jag vägrar och börjar istället ställa mig upp för att dra av mig mina knähöga stövlar och jag känner bara hur Justin stirrar på mig och jag flinar bara mot honom. När skorna väl är av lutar jag mig över Justin igen och börjar kyssa han på magen men denna gången upp mot hans hals och snart kysser jag honom på halsen och när jag kommer åt hans käkben stönar han till. Tydligen är det hans känsliga punkt och det får mig att flina.

 

”Nu har du retat mig nog” säger Justin och han har ett litet flin på läpparna

 

Jag flinar tillbaka mot han och han tar tag i mig och vrider runt så att jag hamnar under han och han börjar kyssa mig över mina bröst igen och jag stönar till när han tar min ena bröstvårta i munnen och börjar sakta slicka och suga på den om vartannat.

 

”Justin…” gnäller jag fram
”Inte än…” säger han och jag känner hur han flinar mot min bröstvårta

 

Han flyttar snart sin mun till min andra bröstvårta och ger denna samma behandling som han gjorde med den första och jag gnäller och försöker få honom att gå längre ner. Men han fortsätter bara att suga på mina bröstvårtor.

 

”Justin, kom igen…” gnäller jag fram
”Otålig, är vi?” frågar han med ett flin
”Snälla… Knulla mig eller något, bara låt mig komma!”

 

Han svarar inte mig och jag känner hur han börjar släppa min bröstvårta och börjar sen kyssa mig över magen och ner mot mina trosor. Jag andas häftigare när jag känner hur han andas mot mina trosor, men snart känner jag hur han börjar dra ner trosorna och jag biter mig hårt i min underläpp när jag känner hur han börja föra ett av sina fingrar in i mig och jag biter hårdare i min underläpp tills jag känner hur det kommer blod in i munnen.

 

”Jag vill höra dig stöna snygging” säger Justin

 

Jag släpper min läpp när han för in ännu ett finger i mig, vilket får mig att stöna högt. Visst har folk gjort så här innan mot mig, men det känns annorlunda när Justin gör det. Han fortsätter att föra sina fingrar fram och tillbaka och jag stönar högt och känner hur han andas mot mitt underliv och även det får mig att andas häftigare.

 

”Justin…” gnäller jag fram
”Lugn snygging, det kommer gå” säger han
”Jag vill känna dig slicka mig…”
”Sen snygging. Kom för mig så här först”

 

Jag gnäller och Justin för sina fingrar fram och tillbaka fortare och jag känner snart hur jag kommer och jag lyfter upp min rygg och slänger tillbaka huvudet medan jag kommer. Jag känner hur Justin drar tillbaka sina fingrar och jag lägger mig ner igen och jag andas häftigt. Jag kollar ner på honom och han flinar mot mig och börjar resa sig upp och lutar sig över mig när hans mobil ringer. Han grymtar till, men går inte för att svara utan kollar bara ner på mig.
Jag snurrar runt så att han hamnar under mig igen, när min mobil börjar ringa och jag suckar men gör inget utan börjar dra av Justins kalsonger och tar min hand och rör vid hans manlighet och börjar föra min hand upp och ner och han stönar. Jag ler och fortsätter att smeka honom sakta. Jag hör hur han grymtar fram ”Fortare” men jag vill reta honom tillbaka, som han gjorde med mig innan. Han fortsätter att stöna medan jag sakta för min hand upp och ner och ingen av oss märker att dörren smäller upp längst ner i hallen.

 

”Fan, nu räcker det med retandes. Jag vill ha dig” säger Justin och snurrar runt oss

 

Jag släpper taget om hans manlighet och flinar mot honom när han ligger lutad över mig och precis när han ska föra in sin manlighet i mig smälls dörren upp. Jag hoppar till och Justin vrider sig runt och stirrar mot personen som står i dörröppningen och det visar sig vara Chaz & en annan kille.

 

”Vad fan!” utbrister Justin
”Justin täck dig själv” säger Chaz

 

Justin grymtar något som man inte förstår innan han drar på sig sina boxers igen och jag drar ett lakan över mig innan jag sätter mig upp och kollar mot Chaz och den andra killen.

 

”Va fan gör ni här?” frågar Justin och stirrar argt på dem
”Du svarade inte i din mobil och när jag ringde Hanna så svarade inte hon heller och ni hörde ju verkligen inte när vi bankade på dörren eller ens när vi gick in” säger Chaz
”Du svarade inte på min fråga!”
”Vi tänkte att du ville med ut och ja…”
”Men vi ser att du är upptagen” säger den andra killen med ett flin
”Fuck off Ryan” säger Justin argt
”Nej, han är inte upptagen. Jag skulle precis gå hem” säger jag och reser mig upp från sängen med lakanet runt mig

 

Justin vänder sig mot mig och ska precis säga något men jag skakar bara på huvudet och börjar sen gå runt och plocka upp mina kläder från golvet för att sen börja dra på mig dem medan alla killarna står kvar i rummet. Jag släpper ner lakanet på golvet när jag har på mig underkläderna och jag ser att den andra killen som Justin sa Ryan till stirrar på min kropp, men jag flinar bara innan jag börjar dra på mig mitt linne och även mina shorts och sen tar jag även upp min skjorta och drar den över mitt linnen innan jag tar upp mina knähöga stövlar i min hand och vinkar sen till killarna innan jag går ut från rummet.
Jag hinner inte komma ner för trappan innan jag känner någon ta tag i min arm och snurrar runt mig och jag ser att det är Justin.

 

”Ja?” frågar jag
”Stanna” säger han
”Nej. Gör vad du nu ska göra, så ses vi imorgon. Och jag lovar att din fest kommer vara den bästa någonsin”
”Vad jag ska göra tar inte mer än 10 minuter och du kan lika gärna så att vi avslutar det vi började med”
”Ses imorgon Justin”

 

Jag ler mot honom innan jag går ner för trappan och när jag står i hallen drar jag på mig mina skor och sen går jag ut.

 


 

Här slutar kapitel 2 :) 13 fucking sidor :) Jag tror aldrig att jag har skrivit så mycket för något kapitel och jag är bara så himla glad för det J Jag hoppas att någon läser min novell och ger mig kommentarer :)

Kramar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback