Kapitel 10

När jag vaknar känner jag hur någon ligger nära mig och håller sin ena arm om min midja och jag känner att jag bara vill komma loss från personens grepp. Jag försöker dra mig loss sakta från personen men det får bara personen att hålla fast mig hårdare. Jag behöver verkligen gå på toa och fortsätter att försöka komma loss. När jag tillslut kommer loss så hör jag personen bakom mig stöna av trötthet. Jag vänder mig försiktigt om och ser att det är Justin och det får mig att stöna tyst. Jag går ut från sovrummet försiktigt och tyst och smiter in på toan. När jag är klar och har tvättat händerna börjar jag gå tillbaka till Justins sovrum och jag hoppas att han inte är vaken. Jag kommer in till rummet igen och ser att Justin inte har vaknat så jag går bort till mina jeans och drar upp mina mobil och ser att klockan är 10 på morgonen så jag bestämmer mig för att gå bort till min skrubb för att hitta något annat att ha på mig för nu har jag har gått i samma jeans, linne och underkläder två dagar i rad så det är dags att byta om. När jag kommer in till skrubben ser jag att mina väskor står på sängen så jag öppnar dem och börjar dra ut alla mina kläder och tillslut hittar jag ett par mjukisbyxor och en oversized långärmad tröja. Jag letar även fram nya underkläder och funderar på om jag ska se om jag kan få låna en handduk av Justin för att kunna duscha. Jag hade aldrig någon egen handduk när jag bodde hos Samantha för dem var alltid lånade – så varför inte fortsätta att låna när jag ändå bor hos Justin?
Jag går ut från mitt rum igen och går tillbaka till Justins sovrum och när jag kommer in ser jag att han sitter på sängkanten och när jag ställer mig i dörröppningen kollar han upp på mig. Han ser inte ens arg ut vilket gör mig förvirrad, men jag lutar mig mot dörröppningen och kollar bara på hans ansikte och undviker att titta på hans kropp.

 

”Morning” säger Justin
”God morgon…” svarar jag
”Sovit gott?”
”Ja… Uhm, skulle jag kunna få låna två handdukar för att kunna duscha?”
”Har du inga egna?”
”Nej… Justin, var lite schyst!”

 

Justin suckar och reser sig upp från sängen och går bort till en garderob och jag tittar efter honom men säger inget och rör mig inte från dörröppningen utan fortsätter bara att kolla på honom. När han vänder sig om vänder jag ner mitt huvud mot marken, jag vill inte att han ska se att jag tittar på honom – det känns bara som att jag går emot alla regler jag har fått lära mig sen jag bodde hemma.

 

”Här” säger Justin och ger mig två handdukar
”Tack” säger jag och tar emot dem innan jag lämnar rummet

 

Jag går mot badrummet och när jag kommer in där låser jag dörren och sen drar jag av mig t-shirten som jag hade sovit i och sen startar jag duschen och väntar på att mellan värmen ska komma och när det känns rätt går jag in i duschen och jag lyfter upp mitt huvud under slangen och låter vattnet rinna över ansiktet. Jag vänder mig sen om så att vattnet rinner ner för kroppen och sen tar jag en schampo flaska och häller ut en del i handen som jag sen börjar massera in i håret och jag ger ifrån mig ett läte av njutning när jag känner hur all smuts försvinner från håret när jag ställer mig under vattnet igen och låter allt schampo rinna ur håret. När allt schampo är ute från håret tar jag upp balsamet och börjar massera in även det i håret och sen sköljer jag även ut det. Det är så himla skönt att få stå i en dusch efter att haft sex med två personer och sen inte ha kunnat duscha efter det. Jag blundar försiktigt och låter vattnet rinna över kroppen igen innan jag tar ner en tvål och börjar tvätta hela kroppen, det är så himla skönt att duscha. När jag är helt klar går jag ut från duschen och virar den stora handduken runt min kropp och fäster den vid brösten och sen tar jag den andra handduken och virar den runt håret innan jag börjar gå ut från badrummet och mot min skrubb och när jag kommer in till skrubben ser jag Justin stå vid mina väskor.

 

”Justin?” frågar jag
”Fan vilken tid du tog på dig” säger Justin och vänder sig mot mig
”Jag har inte duschat på 2 dagar, jag hade all rätt att ta lång tid på mig. Vad gör du här inne?”
”Jag försökte hitta något du ska ha på dig idag”
”Jag har redan hittat kläder som jag ska ha på mig för idag”
”Jaså, vadå?”

 

Jag suckar och går förbi honom där han sitter på sängen och visar upp mina mjukisbyxor och min oversized långärmad tröja och pekar sen på underkläderna som ligger bredvid. Jag försöker undvika Justins blick när han ser underkläderna jag ska ha på mig. Bh:n är svart men samtidigt genomskinlig och trosorna täcker så gott som ingenting.

 

”Du kan spendera hela dagen i underkläderna” säger Justin med ett flin
Jag tittar upp på honom. ”Du är så jävla äcklig” svarar jag honom
”Det säger du nu ja, men när du väl blir förälskad i mig så kommer du inte tycka det”
”Vem har sagt att jag kommer bli förälskad i dig? Den dagen jag blir förälskad i dig är den dagen helvetet har frusit till is”
”Ska vi slå vad?”
”Om vadå?” frågar jag och håller handduken runt kroppen tätare runt mig
”Om du blir förälskad i mig eller inte”
”Hur gör vi det?”
”Vi gör det som ett spel. Vinner jag – genom att du blir kär i mig så knullar vi, varje dag. Men vinner du – genom att jag blir kär i dig så… Vad vill du ha då?”
”Vinner jag – genom att du blir kär i mig, så försvinner du ur mitt liv” säger jag
”Va?” frågar Justin chockat
”Jag vill inte ha någon kontakt med dig längre om du blir kär i mig”
”Du kan inte säga något sådant. Jag hade i alla fall en rimlig grej som vi skulle göra om jag vann – din grej är inte rimlig”
”Varför är inte mitt rimligt?” frågade jag
”För du kommer ju fortfarande bo kvar här – även om jag blir kär i dig” svarar Justin
”Jag är säker på att jag har hittat någon annanstans att bo när du väl blir förälskad i mig. Men kan du gå ut nu så att jag kan klä på mig?”
”Vi kan faktiskt börja med spelet direkt nu” säger Justin
”Va?” frågar jag och kollar på honom
”Du kan byta om framför mig och så börjar vi så. Och sen håller vi även på att vi får gå runt och kyssa varandra, kalla varandra smeknamn och hålla på med varandra” säger Justin
”Justin, det är en dum grej!”
”Varför då?”
”Vad händer om jag blir kär i dig – men du har någon annan?”
”Okej, då bestämmer vi att vi inte får vara med någon annan medan spelet pågår”
”Men du behöver väl någon att knulla om dagarna?” frågar jag
”Jag klarar mig och det får du också göra” svarar Justin

 

Jag tittar på honom men säger inget utan tar bara tag i mina underkläder och vänder ryggen mot Justin innan jag drar på mig trosorna och sen bh:n innan jag tar av mig handduken. Jag vänder mig mot sängen igen men tittar inte på Justin för jag kan känna att han flinar mot mig och istället drar jag på mig mina mjukisbyxor och sen drar jag på mig mina långärmade oversized tröja innan jag tittar upp på honom.

 

”Sätt upp håret” säger han
”Nej, jag vill ha det nersläppt” svarar jag honom
”Bara gör som jag säger Hanna”
”Absolut inte. Om du vill spela ”spelet” om vem som faller för den andra först så borde du veta att jag inte lär ta fler order från dig”
Justin reser sig upp och börjar gå mot mig. ”Du kommer fortfarande ta order från mig – vare sig du vill eller inte”
”Dra till helvetet!”
”Har varit där – inte riktigt min plats” säger han med ett flin
”Du är hemsk…” säger jag och skakar på huvudet

 

Justin flinar bara innan han lägger sin ena arm runt min midja och drar mig närmare honom och jag lägger mina händer mot hans bröst för att han inte ska komma närmare. Jag ser bara hur han flinar mot mig medan jag försöker backa undan från honom men Justin drar mig bara närmare honom.

 

”Om du vill vara med så måste vi kyssa varandra – på läpparna” säger Justin
”Jag kysser inte folk. Jag har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det” svarar jag honom
”Det är inte så farligt. Vadå har du aldrig gjort det förut?”
”Såklart jag har”
”Bevisa det”

 

Jag drar bort mina händer från Justins bröst och lägger dem runt hans hals istället och drar honom närmare mig och jag ser bara hans flin när jag drar ner hans huvud mot mitt och sen kysser jag honom. Jag tror att Justin blir lite chockad men sen börjar han kyssa mig tillbaka. Efter några minuter bryter jag loss från honom och flinar mot hans chokade min.

 

”Game on babe” säger jag bara innan jag lämnar rummet

 

Justins perspektiv

 

Jag tittar efter Hanna när hon går ut från rummet och sen skakar jag på huvudet – detta spelet kommer bli kul och jag kan redan se framför mig hur jag vinner. Hanna kommer inte kunna stå emot min charm och det kommer bli kul att spela mot henne. Jag lämnar snart Hannas rum och börjar gå ner mot vardagsrummet där jag ser Hanna sitta i soffan bredvid Jaxon och hon ler och fnittrar glatt mot honom.

”Jaxon?” frågar jag
Jaxon kollar upp. ”Vad Justin?” frågar han uttråkat
”Vart är Jazzy?”
”Hon skulle träffa någon – jag vet inte vem det var. Fick inget namn”
”Ge mig hennes nummer”

 

Jaxon suckar och kollar snabbt på Hanna innan han drar upp sin mobil och låser upp den innan han ger den till mig. Jag går in på kontakter och letar upp Jazzy’s namn och trycker på hennes nummer för att ringa henne.

 

”Jazmyn” svarar Jazzy
”Jazzy, det är Justin. Vart är du?” frågar jag
”Ute”
”Kom tillbaka nu”
”Nej – jag är tillbaka om ungefär två timmar Juju. Oroa dig inte”
”Jazzy…” hinner jag bara säga innan jag hör hur hon lägger på

 

Jag suckar argt innan jag ger tillbaka mobilen till Jaxon som tar emot den och sen vänder sig mot Hanna igen. Jag kollar på dem båda för ungefär 5 sekunder innan jag går fram till Hanna och drar upp henne från soffan.

 

”Justin!” utbrister hon
”Gå ut till köket babe” säger jag och flinar mot henne
”Som jag sa innan – så kan du inte bestämma över mig längre ’babe’”

 

Jag flinar bara mot henne innan jag drar henne närmare mig och kysser henne ännu en gång – hon ska veta att jag bestämmer över henne och att hon ska göra som jag vill. Jag biter henne lätt i underläppen och flinar mot henne när hon öppnar munnen så att våra tungor möts och jag kysser henne med ett leende på läpparna. Men innan jag ens hinner reagera puttar Hanna undan mig och hon stirrar argt på mig när jag släpper taget om hennes arm och jag kollar bara på henne.

 

”Jag hatar dig” säger hon
”Vill du avsluta spelet redan nu?” frågar jag med ett flin
”Jag kommer vinna och sen behöver jag aldrig mer se dig igen”
”Fortsätt att tro det babe”

 

Jag stirrar efter henne med ett flin när hon smiter ut från vardagsrummet och kollar sen ner på Jaxon som fortfarande sitter i soffan men han skakar bara på huvudet innan han reser sig upp och går ut från vardagsrummet. Jag kollar efter honom men suckar sen innan jag slänger mig på soffan och lutar huvudet mot soffkanten innan jag blundar.

 

Jaxons perspektiv

 

När jag satt i soffan och kollade på hur Justin kysste Hanna – så vet jag inte riktigt vad jag kände. Jag vet att jag bara blev arg på Justin och jag flinade nöjt när jag hörde vad Hanna hade sagt om att hon hatade Justin men när hon sen gick ut så vände jag ner huvudet och tvingade bort flinet från läpparna innan jag kollade upp igen och såg Justin kollar på mig med ett flin så jag skakar bara på huvudet innan jag reser mig upp och lämnar vardagsrummet. Jag börjar gå upp för trappan och försöker hitta Hanna. Hon sa igår att hon hade en sovrum bredvid Justins rum så jag går till rummet som är bredvid Justins och knackar på den dörren.

 

”Kom in” hör jag Hanna säga inifrån

 

Jag öppnar dörren och går in och ser att hon håller på att tömma sina väskor på allt som ligger i dem och när hon hör att jag kommer in tittar hon upp på mig.

 

”Oh, hej Jaxon” säger hon
”Hej. Vad gör du?” frågar jag
”Packar upp mina grejer”
”Vad hände mellan dig & Justin där nere?”
”Det var inget…”
”Du säger att du hatar min bror men sen kysser du honom”
”Det är ett spel. Den som blir kär i den andra först förlorar”
”Okej… Varför?”
”Det var din brors idé. Du får fråga honom om det”
”Okej. Men vad får Justin om han vinner?”
”Om Justin vinner så har vi sex men om jag vinner så behöver jag aldrig mer se honom”
”Och ni började detta spelet idag?”
”Japp. Men jag vet bara om att han kommer bli förälskad i mig fören jag blir förälskad i honom”
”Hur kan du vara så säker på det?”
”Jag bara är det och jag kommer aldrig bli förälskad i Justin eller någon annan”

 

Jag kollar bara på henne och nickar innan jag sätter mig ner på sängen där det var tomt och jag fortsätter att kolla på henne – medan hon fortsätter att packa ur sina väskor.

 

”Har du bott hos Justin hela tiden?” frågar jag henne
”Nej – tre dagar kanske” svarar Hanna
”Hur kommer det sig att du hamnade här då?”
”Justin hämtade mig när jag var i New York och då hade jag ingenstans att ta vägen och då var jag tvungen att flytta in här”
”Men du sa att du hade två kompisar som strippade… Varför bor du inte hos dem?”
”Jag gjorde det innan – men när jag åkte till New York så sa jag på ett vis upp vår vänskap och sen blev det inte bättre när Sam babblade för Justin om att jag hade flytt”
”Så du flydde?”
”Ja, men det är allt jag tänker säga om det”
”Okej, du behöver inte prata mer om det. Jag förstår – men du borde också veta att när du väl vill prata om det så finns jag här” säger jag och ler mot henne
”Tack Jax. Det var väldigt snällt sagt av dig” säger Hanna med ett leende

 

Jag ler mot henne innan jag reser mig upp från sängen och börjar sen gå mot dörren. Jag vänder mig om en sista gång och ser hur bara hur hon försöker packa upp och sen lämnar jag rummet. Jag börjar gå ner för trappan igen och sen in till vardagsrummet där jag ser att Justin ligger i soffan, så jag går fram till honom och puttar på honom lite lätt och fortsätter att titta på honom när han öppnar ögonen och kollar upp på mig.

 

”Vad är det Jaxon?” frågar han
”Vad är detta för spel du och Hanna ska spela?” frågar jag
”Det har inte med dig att göra. Det är mellan henne och mig”
”Men du kan inte bara tvinga att göra henne saker som hon inte vill”
”Jaxon, varför lägger du dig i mitt liv?”
”För att du lägger dig i mitt och Jazzy’s liv”
Justin sätter sig upp och suckar. ”Ni kom till mig – inte tvärtemot eller hur?”
”Du letade efter oss, kommer du ihåg?”
”Hur vet du det?”
Jag sätter mig ner bredvid honom. ”Jag känner dig och om du minns rätt så var det så att den dagen du lämnade oss så bad du oss att följa med”
”Men det var aldrig meningen att ni skulle lämna er pappa. Ja visst, jag letade efter er – dem första två åren – men sen flyttade ni och då försökte jag glömma er” säger Justin
”Hur kunde du bara försöka glömma oss?! Vi är fortfarande dina syskon” säger jag argt
”Ni är mina halvsyskon Jaxon – ni kommer aldrig vara mina äkta syskon”

 

Jag kollar argt på honom innan jag reser mig upp och när jag står upp funderar jag på om jag ska slå honom eller bara gå. Jag bestämer mig tillslut bara för att gå – så jag går ut till hallen och drar på mig min jacka innan jag lämnar huset.

 

”Jaxon! Jaxon vänta!” ropar Justin efter mig

 

Jag svarar honom inte utan smäller bara igen dörren bakom mig och går vidare.

 

Hannas perspektiv

 

Jag har packat upp allt från mina väskor och nu sitter jag på sängen med min dator framför mig och jag har loggat in på Skype för att se om någon intressant är inne som jag kan prata med. Jag ser att Tina är inne – men jag vet inte om jag vågar ringa henne, för jag vet inte om dem är arga på mig fortfarande. Men innan jag ens hinner tänka på det ännu mer ser jag att Tina ringer mig så jag drar ett par djupa andetag och svarar sen henne.

 

”Hanna?!” frågar Tina glatt när hon ser mig
”Hej Tina…” säger jag försiktigt
”Är du hemma i LA igen?”
”Ja, jag bor hos Justin nu…”
”Sam! Sam, Hanna är hemma igen!” ropar Tina utanför skärmen
”Är ni inte arga på mig Tina?” frågar jag försiktigt
Tina tittar på mig och nu står även Samantha bakom henne. ”Herregud Hanna! Nej, vi är inte arga på dig!” säger Tina
”Verkligen inte!” säger Sam
”Jag var så elak mot er när jag fick höra att ni hade berättat för Justin att jag hade flytt…” sa jag
”Vi fick aldrig veta att du var elak…” säger Sam
”Jag skällde ut dig när du ringde Sam! När jag hade anlänt till New York”
”Du var upprörd, jag förstod det. Men det betyder inte att vi kommer vara arga på dig för resten av våra liv. Du är som vår syster Hanna!”
Jag biter mig hårt i underläppen för att inte börja gråta. ”Jag saknar er så mycket” säger jag försiktigt
”Vi kommer förbi ikväll och hämtar dig och sen har vi en tjejkväll hos oss” säger Tina och ler
”Det skulle vara jättekul. Men måste ni inte jobba ikväll?”
”Nej, vi är båda lediga idag och imorgon. Så vi kan definitivt ha en tjejkväll i kväll och sen sover du hos oss till imorgon och så kan vi hitta på något även imorgon” säger Samantha
”Tack så mycket tjejer. Jag älskar er så mycket” säger jag
”Vi älskar dig också” säger både Tina & Samantha tillsammans
”Men ni kan ringa mig när ni är på väg så packar jag ner pyjamas och lite andra saker”
”Absolut. Hälsa killarna” säger Tina och ler mot mig

 

Jag nickar bara och sen säger vi hej då och jag trycker ner Skype och hoppar av sängen för att gå till garderoben och börjar leta efter vad jag ska ha på mig när jag ska till Samantha & Tina senare ikväll. Jag drar fram en större handväska och börjar lägga ner ett av mina pyjamasshorts och sen även ett linne Jag hör inte hur dörren öppnas bakom mig – så jag rycker till när någon tar tag om mig runt midjan. Jag vänder mig om och ser att det är Justin vilket får mig att sucka.

 

”Vad vill du Justin?” frågar jag
”Vad håller du på med?” frågar Justin
”Jag ska till Samantha & Tina på tjejkväll. Dem hämtar mig om några timmar och jag försöker komma på vad jag ska ha med mig”
”Det har jag inte tillåtit”
”Du ville ju att jag skulle umgås med mina vänner. Och dem är båda lediga ikväll och då kommer jag umgås med dem”
”Nej. Om du ska ut med dem – så ska jag följa med dig”
”Det är väl ingen tjejkväll om en kille följer med?”
”Men jag tänker inte låta dig sticka iväg själv”
”Sen när blev du så orolig för mig ’babe’?” frågade jag retsamt
”Du är min tjej och jag tänker inte låta dig umgås med Samantha & Tina för ni kommer säkert sticka till strippklubben för att jobba!”
”Fuck off Justin! Du känner inte mina vänner – även om du tror att du gör det!”
”Du får inte gå Hanna”

 

Jag börjar putta på Justin för att han ska släppa taget om min midja och tillslut gör han det och jag går bort till min handväska igen och börjar lägga ner min sminkväska och jag känner hur Justin stirrar på min rygg men jag vägrar att kolla på honom.

 

”Justin – sluta glo på mig!” utbrister jag tillslut
”Jag får väl glo på dig hur mycket jag vill? Du är ju min tjej” säger han

 

Jag svarar honom inte men jag vänder mig mot honom och ler lite mot honom och börjar gå närmare honom och jag ser hur han kollar på min kropp och jag flinar lite för mig själv och sen när jag står tillräckligt nära honom lägger jag min ena hand runt hans nacke och för hans ansikte närmare mitt och sen kysser jag honom. Jag känner hur Justin lägger sina armar om min midja och drar mig närmare honom och jag för upp min andra hand i hans hår och låter den andra smeka hans nacke. Jag känner även hur båda Justins händer förs ner mot min rumpa och han lägger sina händer på den och trycker mig närmare. Jag använder min tunga och försöker få inträde till hans mun och han öppnar sin mun och vår kyss blir mer intensiv och när jag bestämmer mig för att avsluta den biter jag honom lätt i underläppen och backar sen undan från honom.

 

”Så du säger ja?” frågade jag honom – passar på att ta chansen medan han kanske är lite snurrig från kyssen i alla fall
”Mhm…” svarar Justin bara och går fram mot mig igen
”Tack Justin” säger jag med ett leende och går bort till min handväska igen
”Va?” frågar Justin och skakar lite på huvudet
Jag vänder mig mot honom igen. ”Inget” säger jag med ett leende

 

Justin fortsätter att kolla på mig men jag fortsätter bara att le innan jag vänder mig mot handväskan igen och funderar på om jag ska ha något mer med mig eller om jag ska gå ner till vardagsrummet och vänta på att Samantha & Tina kommer istället. Jag hinner inte tänka mer på det fören jag känner hur Justin lägger sina armar om min midja igen och vänder på mig så att jag tittar på honom igen.

 

”Vad?” frågade jag

 

Justin svarar inte men han böjer ner huvudet och kysser mig igen och jag suckar inombords men ändå så kysser jag honom tillbaka. Jag lägger mina händer på hans nacke och för den fram och tillbaka där försiktigt medan jag kysser honom och jag öppnar min mun när hans tunga försöker komma in och vi börjar kyssa mer intensivt när min mobil ringer. Jag går bort från Justin och ser hans arga blick men jag tittar inte på honom utan går bara bort till min mobil för att svara.

 

”Hallå?” säger jag
”Hej Hanna! Vi kommer snart till Justin!” hör jag Samantha ropa
”Hehe, okej. Kom bara in när ni kommer. Jag ska bara packa ner det sista och så möts vi i hallen”
”Okej! Love you babe!”

 

Jag skrattar bara och lägger på innan jag plockar upp min laddare från golvet och går och lägger ner även den i handväskan och sen plockar jag upp handväskan och hänger den över min vänstra axel och kollar mot Justin som nu står lutad mot min dörröppning. Jag går mot honom och för min ena hand och smeker honom över kinden och ler innan jag går ut från skrubben och sen börjar jag gå ner. Jag hör hur Justin går efter mig men jag säger inget om det utan går bara vidare ner till hallen och ser hur Samantha & Tina står där. Jag börjar le ett stort leende och springer fram till dem och vi kramar om varandra.

 

”Hej tjejer” säger Justin när han står vid oss
”Justin” säger Samantha & Tina
”Är Hanna inte tillbaka vid lunch imorgon så lär jag inte vara glad”
”Oh – sluta Justin. Du kan inte säga såna saker!” utbrister jag
”Kan jag visst det – så länge du bor här så är det jag som bestämmer”
”Men kom ihåg – att om jag vinner spelet så behöver jag aldrig mer se dig igen” svarar jag honom
”Men babe – jag kommer vinna och sen är du fast med mig” säger han och flinar mot mig

 

Jag svarar honom inte utan böjer mig bara ner för att dra på mig mina skor och när dem är på ställer jag mig upp ordentligt igen och kollar en sista gång bak på Justin och ler mot honom innan jag lämnar huset med Samantha & Tina.

 


 

Här slutar kapitel 10 – förlåt att det har tagit så lång tid, och att detta kapitlet suger och det inte heller finns några bilder med. Jag riktigt avskyr detta kapitlet och jag funderade flera gånger på att göra om det, men jag hade absolut ingen inspiration men nu får ni det i alla fall. Och jag hoppas att någon tycker om det i alla fall.



komigeeeen vi vill ha mer!

Svar: det kommer! jag gör mitt bästa!
3mma

2013-05-05 | 08:42:36

Sjukt bra! När kommer nästa kapitel?

Svar: Tack. Jag vet tyvärr inte när nästa kommer ut..
3mma

2013-05-14 | 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback