From the bottom of my heart - I apologize!

Jag är så himla ledsen att det inte har kommit upp något kapitel än! Jag planerade att försöka skriva klart det i tisdags när jag kom hem - men jag hade sån ångest och jag kände just då att om jag skrev på novellen så skulle det inte alls bli lika bra som jag hade planerat!
Jag ska på ett läkarmöte snart och jag kommer försöka säga till er om det blir så att ni får vänta ännu längre. Jag pratar inte så mycket om mitt privata liv här inne - men det pågår rätt mycket just nu och det gör så att jag inte har så mycket inspiration.
Men jag jobbar på för fullt! Så jag hoppas att läkarmöte går bra och att jag sen kan komma hem och fortsätta skriva. Men jag hör av mig till er :)
 
Jag älskar er som läser min novell även om uppdateringen kanske inte är världens bästa just nu! Tack för all support och allting <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback