Hmmm...

Nu tänker jag berätta en sak för er alla som ni kanske inte tycker passar in här - men jag tänker säga det ändå så att ni kanske förstår varför uppdateringen är seg.
Sanningen är att jag har en psyskisk sjukdom och den har fått mig att må dåligt den senaste månaden - idag fick jag nog och min nya läkare bestämde sig för att jag skulle bli inlagd på en avdelning. Så just nu sitter jag i ett tråkigt vitt rum och skrver detta. Jag får lov att ha min egen data så jag kommer ändå försöka skriva vidare på kapitlet. Men jag tänkte att jag var tvungen att berätta det så att ni vet.
 
Jag hoppas att nu när jag ska försöka fokusera mer på mig själv för att jag ska må bättre - kan få mer inspiration till att skriva. Så jag kommer försöka fokusera mer på skrivandet och er - för ni som läser min blogg och kommenterar - ni gör mig så otroligt lycklig. Jag skulle inte våga att skriva vidare på novellen om det inte vore för er! Så jag är evigt tacksam till er alla!
 
Men håll tummarna och fortsätt att gå in här för att läsa och kommentera för det gör mig så lycklig och då kommer det kanske ett kapitel fortare :)
 
Älskar er alla <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback