Kapitel 1

Jag springer genom en korridor för att hinna träffa min manager på strippklubben för att han hade ringt mig och bett mig komma in för att han ville diskutera något med mig. Jag kommer fram till hans stängda kontorsdörr och drog ett par djupa andetag innan jag fixar till mitt hår lite snabbt och knackar sen på dörren.

 

”Kom in” hör jag han säga inifrån

 

Jag öppnar dörren och går in och ler mot min manager John innan jag tittar åt sidan och ser en kille sitta på den enda stolen i rummet och jag ler mot honom innan jag vänder mig mot min manager igen.

 

”Du ville träffa mig…” sa jag försiktigt
”Ja, men först ska du gå & byta om till dina vanliga kläder och sen kan du komma tillbaka” säger John

 

Jag nickar igen och kollar snabbt på killen som fortfarande sitter i samma stol och sen går jag ut från rummet och bort mot omklädningsrummet. När jag kommer in till omklädningsrummet ser jag mina tjejkompisar som jag också delar lägenhet med och dem håller också på att byta om.

 

”Hej” säger jag förvånat och dem vänder sig om
”Blev du också inkallad?” frågar min ena kompis Samantha men kallas för Sam
”Ja. Jag fattar däremot inte vad det handlar om. Jag menar, hur många gånger brukar dem ropa in oss allihopa?”
”Det händer nästan aldrig, så jag undrar egentligen vad det handlar om” säger Tina – en av mina andra kompisar
”Jag var precis inne hos John, och där satt en ung kille inne på hans kontor. Kan det vara så att det handlar om en födelsedagsfest?” frågar jag och öppnar mitt skåp som jag har framför mig och börjar dra fram mina kläder
”Det kan det möjligtvis göra… Jag menar – jag tror sista gången ett helt gäng av oss blev inkallade, var när det var en svensexa” säger Sam

 

Jag kollar på dem båda och nickar innan jag börjar dra av mig mitt vita linne och mina höga svarta shorts och även mina underkläder och sen tar jag fram mina ”vanliga” kläder och börjar dra på mig dem. Det är en svart tajt korsett, ett par svarta string och sen ett par hotpants ovanpå dem och jag har även ett par svarta högklackade skor och sen vänder jag mig mot mina vänner igen. Samantha har likadana kläder som mig fast i stark rosa och Tina har på sig en lila bandeau och även hon har ett par hotpants på sig men i lila.

 

Dem andra 4 tjejerna i rummet har också på sig sina kläder, några liknar mina & Samanthas kläder och några andra har samma kläder som liknar Tinas. Vi går alla ut från omklädningsrummet och går sen tillbaka till Johns kontor. Vi står utanför Johns kontor och jag tar upp min hand och knackar sen försiktigt på dörren. Dörren öppnas och John tittar på oss alla.

 

”Kom in” säger han och öppnar dörren för oss och vi går alla in och ställer oss runt om i rummet.

 

John vänder sig mot killen som jag såg innan och som fortfarande sitter i samma stol och han ler mot oss alla. Jag kollar snabbt ner i golvet och drar ett par djupa andetag innan jag kollar upp på John igen.

 

”Okej tjejer. Alfredo som är här, vill ha en strippa på en kompis födelsedagsfest. Alfredo, du kan få komma fram och bestämma själv” säger John och han vänder sig om mot Alfredo som reser sig upp
”Hmm… Ja, nu är det så att min polare Justin fyller 18 på lördag och vi vill fira det stort. Som jag redan har sagt till John – så spelar inte priset någon roll. Festen kommer börja 20.00 och vi vet inte när den slutar. Så vi kommer vilja ha en tjej där som kan vara där från det att den startar till att den slutar” säger Alfredo och börjar gå runt bland oss och jag märker att han stannar framför mig vilket får mig att kolla upp. ”Hur gammal är du?” frågar han
”17” svarar jag ärligt och ler lite mot honom innan jag biter mig i underläppen
”Sätt upp ditt hår” säger han och sträcker fram ett band till mig och jag kollar på honom innan jag gör som han säger och sätter upp mitt blonda hår i en hög hästsvans. ”Det är bättre om man kan se era ansikten” säger han och går bort från mig och kollar sen på alla. ”Så, vad väntar ni på? Sätt upp håret” säger han

 

Alla tjejer börjar sätta upp sitt hår, antingen med hjälp av ett band eller något gammal gummiband som dem hittar på golvet och sen kollar alla på Alfredo igen.

 

”Jag skulle vilja prata med två av dem” säger Alfredo och kollar på John
”Vilka?” frågar John
”Hon” säger han och pekar på mig. ”Och… Hon” säger han och pekar på min största rival Caroline
”Okej. Resten av er kan gå tjejer” säger John

 

Samantha och Tina kollar på mig och jag ler lite mot dem för att dem ska förstå att jag är okej och sen går dem ut från rummet och bara jag och Caroline står kvar och jag undviker att titta på henne och håller mina ögon på Alfredo och John.

 

”Lämna oss ifred John” säger Alfredo och John nickar innan han går ut och Alfredo kollar på oss båda igen. ”Okej. Som jag sa så fyller min polare 18 år på lördag och han har haft ett jävla år förra året och han skulle behöva lite uppmärksamhet. Hur länge har du jobbat här?” frågar han och pekar på Caroline
”I 2 år. Jag menar, det kanske inte är det mest glamorösa jobbet, men vad gör man inte för att göra folk lyckliga? Jag menar, jag var på väg att bli en skådespelerska men sen går ju inte alltid livet som man vill” säger Caroline
”Jag frågade dig hur länge du hade jobbat här. Jag vill inte ha hela din livshistoria. Var bara tyst nu” säger han och sen vänder han sig mot mig och jag biter mig lätt i underläppen för att inte visa att jag flinade. ”Du då. Hur länge har du jobbat här?” frågade han och kollar på mig
”4 år” säger jag rätt och slätt och lutar mig lite mot väggen bakom mig
”Du är duktig. Du förstår order” säger han och jag ler mot honom, men vänder sen ner blicken igen
”Hon kanske förstår order, men jag är bra mycket snyggare än henne. Och det är väl det du vill ha?” frågar Caroline och kommer fram till Alfredo och rör vid hans arm
”Sa jag åt dig att prata?” frågar han och kollar på henne och hon drar ett djupt andetag men fortsätter att le bara. ”Du förstår verkligen ingenting. Ska man komma på festen så måste man förstå order och kanske till och med stå tyst under ett par timmar. Du verkar ju inte fatta det” säger han och jag flinar lite när jag kollar snabbt upp och ser Carolines ansikte

 

Caroline drar ett par djupa andetag och sen backar hon undan från Alfredo och jag tittar ner i golvet igen, men jag märkte att Alfredo hade sett mitt flin och han ler lite mot mig och det var då jag förstod att han hade valt mig för att komma på festen. Alfredo går bort till dörren och han ropar på John som kommer snabbt in på rummet igen. Jag ställer mig rakt upp igen, men jag har fortfarande blicken ner i golvet. Carolin däremot står i närheten av Alfredo igen och han suckar irriterat innan han kollar på John.

 

”Jag har bestämt mig John” säger Alfredo och ler
”Va bra. Jag antar att det är Caroline du har valt” säger John och ler mot Caroline som står nära Alfredo
”Nej det är det inte. Jag har valt henne” säger han och pekar mot mig och jag kollar försiktigt upp
”Hanna? Du förstår att Hanna är yngst?”
”Ja, och eftersom Justin fyller 18 så tror jag ändå att det vore bra med någon i hans egen ålder. Och som sagt, är du inte nöjd med vem jag väljer så tänk bara på att det finns fler strippbarer här omkring”
”Såklart får du välja vem du vill” säger John snabbt och jag flinar lite innan jag vänder ner blicken igen
”Bra. Då tar jag med Hanna till ett privat rum för att diskutera mer saker med henne” säger Alfredo

 

Jag tittar upp och John nickar och Alfredo börjar lämna rummet och jag börjar gå efter honom sakta. Vi kommer snart in till ett annat tomt rum och Alfredo sätter sig i stolen som finns i rummet. Detta rummet är ett av dem vi brukar använda när gästerna vill ha privata lap-dances. Jag lutar mig mot väggen i rummet, eftersom Alfredo inte har sagt något om han vill ha mig i närheten av honom.

 

”Så, du har jobbat här sen du var 14?” frågar Alfredo
Jag kollar upp på honom. ”Ja, det har jag” säger jag lugnt
”Hur kommer det sig?”
”Lång historia, och det är väl inte det vi är här för att diskutera?”
”Helt rätt. Okej, så som jag sa så börjar festen 20.00 och vi vill helst att du ska vara där två timmar innan, så jag eller en av Justins andra polare kommer och hämtar dig 18.00. Sen kommer du förmodligen få dansa runt hela natten och in till tidig morgon – för att göra Justins födelsedag så bra som möjligt. Sen finns det en annan liten grej också”
”Okej…” säger jag lite fundersamt
”Du kommer att ha sex med Justin – kanske flera gånger under natten”
”Det kommer kosta extra”
”För dig eller för din manager?”
”För mig. Jag gör inget sådant om jag inte får extra pengar”
”Hur mycket?”
”1000$ per timme”
”Deal”
”Perfekt. Men det får inte komma tillbaka till John att jag ber om extra pengar. Jag kan inte bli utslängd”

 

Alfredo nickar bara och jag ler lite mot honom. Vi fortsätter att prata och han får mitt mobilnummer för att han ska kunna kontakta mig på lördagen och kanske även tidigare ifall han behöver diskutera något. Efter cirka två timmars av pratande så är det dags för mig att börja jobba och jag reser mig upp.

 

”Då ses vi på lördag Hanna” säger Alfredo
”Det gör vi. Tack så mycket” säger jag och ler

 

Alfredo nickar och sen reser han sig upp och lämnar rummet och jag kollar efter honom och räknar till 10 innan jag lämnar rummet. När jag har kommit ut från rummet så går jag mot det stora rummet där alla våra shower utspelas och där ser jag Sam & Tina som precis har gått av scenen. Jag går sakta fram till dem och ler mot dem och när dem ser mig så ler dem tillbaka.

 

”Hur gick det?” frågade Sam
”Jag ska vara strippa på Justins 18 års dag” säger jag med ett leende
”Kul” säger Tina och ler mot mig
”Ja, det ska faktiskt bli kul”
”Hur mycket tjänar du?” frågade Sam

 

Jag tittar snabbt runt och ser ingen annan runt omkring oss så jag nickar för att vi ska gå och sätta oss i stolarna som vi sitter i när vi tar en paus och vi sätter oss i dem.

 

”Jag vet inte hur mycket jag tjänar för själva strippningen och dansen – men jag kommer tjäna extra pengar där” säger jag
”Vadå extra pengar?” frågar Tina
”Alfredo sa att jag måste ha sex med Justin – förmodligen flera gånger under natten”
”Allvar?” frågar Tina chockat
”Ja. Och jag sa att jag måste få extra pengar för det”
”Hur mycket får du?” frågade Sam
”Jag sa att jag ska ha 1000$ per timme och han gick med på det”
”Allvar?! 1000$?!” skriker Tina
”Shh… Tina är du helt från vettet?! Skrik inte det!” säger jag till henne
”Förlåt… Men du tänker alltså göra det?”
”Jag gör det ju redan med våra gäster här och då får jag 1000$ för en gång”
”Men det vet inte John om… Vet han om detta?” frågade Sam
”Nej. Och Alfredo lovade mig att han inte skulle säga något heller” säger jag

 

Sam och Tina nickar och sen börjar vi resa oss upp, för om 5 minuter är det min tur att gå upp på scenen och dansa för våra gäster. Samantha är klar för natten och hon ska hem, men Tina ska vara kvar för att hon ska köra hem mig sen.

 

”Hanna! 2 minuter!” hör jag John ropa
”Okej!” ropar jag tillbaka

 

(Ignorera mikrofonen)

 

Jag går snabbt in till omklädningsrummet och drar fram mitt smink och börjar sminka mig med mitt svarta smink och när jag är nöjd ser jag att jag har 30 sekunder kvar innan jag ska upp på scenen och jag drar ett par djupa andetag och sen skyndar jag mig bort till bakom scenen. Snart hör jag hur mitt namn ropas upp och hör vrålen av killarna/männen framför scenen och jag ler för mig själv innan jag går ut på scenen. Jag börjar dansa runt strippålen, ålar mig på golvet och flörtar med dem manliga gästerna och jag vet inte hur mycket pengar dem stoppar på mig.
Eftersom jag är den yngsta på klubben är det klart att dem är lite mer glada över det, och jag är nöjd så länge jag får mycket pengar. Efter en timmes dansande och ålandes över scenen är jag klar för natten och jag går av scenen och fortsätter bara att le medan jag hör männen bua och försöka få mig tillbaka ut.
Jag ser Tina stå bakom scenen och jag ler mot henne och sen börjar jag plocka upp pengarna jag har i både mina hotpants och i min korsett och jag blir genast mycket nöjdare med min kväll när jag ser hur mycket jag har tjänat.

 

”Ska vi åka hem nu?” frågar Tina
”Kan vi åka inom Sebastian?” frågar jag
”Måste du verkligen köpa?”
”Ja, för jag måste kunna sova i natt. Du vet om att jag inte har sovit bra den senaste veckan”
”Okej. Då sticker vi till Sebastian”

 

Jag ler mot henne som ett tack och vi sticker in till omklädningsrummet och jag byter om till mina andra kläder och sen sticker vi ut från klubben och bort till Tinas bil. När vi sitter i bilen sätter Tina på radion och vi sjunger med högt medan vi kör till Sebastian. Klockan börjar dra sig mot 2 på morgonen och om jag har rätt för mig så har Sebastian precis gått upp. Jag drar upp min mobil från jeansfickan och trycker in Sebastians nummer och trycker sen på ringknappen och Tina sänker ljudet på radion och jag trycker på högtalarknappen för att vi båda ska höra honom.

 

”Hallå?” säger Sebastian med sin sexiga morgon röst
”Hej Seb. Det är Hanna” säger jag
”Och Tina!” säger Tina
”Jag har precis vaknat Hanna” säger Sebastian
”Och jag har precis slutat jobba. Vi är på väg till dig” säger jag
”2000$ är det jag behöver för att du ska få”
”Hur länge räcker det då?”
”1 månad. Och det är egentligen inte ens det rätta priset, men du är ju min lilla ängel”
”Jag älskar dig också Sebastian. Vi ses snart”
”Det gör vi. Kom in från baksidan. Inte framsidan”
”Okej. Hej!” säger jag och Sebastian säger också hej då och sen lägger jag på

 

Jag tittar på Tina och ler och hon skakar lite på huvudet innan hon vrider upp ljudet på radion igen och vi börjar båda sjunga igen och efter 5 minuter är vi framme och Tina kör in på baksidan och stannar bilen.

 

”Jag väntar här” säger hon

 

Jag tittar på henne och suckar innan jag går ut från bilen och börjar småspringa mot bakdörren och öppnar den och tittar bak en sista gång på Tina innan jag springer in. Jag börjar gå mot det stora rummet och jag ler när jag ser Sebastian sitta i det stora rummet i bara ett par mjukisbyxor.

 

”Hej snygging” säger jag och ler
Sebastian tittar upp. ”Hej. Har du pengarna?” frågar han
”Ja det har jag” säger jag och drar upp 2000$
”Bra” säger Sebastian men reser sig inte upp
”Vart har du mina tabletter?” frågar jag försiktigt och kollar på honom
”I sovrummet”
”Varför?”
”Varför? Måste du fråga såna dumma frågor Hanna. Jag ser dig inte på två veckor och när du väl kommer så frågar du varför?”
”Oh… Ehm… Tina väntar på mig utanför…”
”Ring henne och säg att du stannar här” säger Sebastian och kollar på mig med ett flin
Jag nickar och tar upp min mobil och ringer Tina.

 

”Tina” säger Tina
”Du kan köra hem. Jag stannar här” säger jag
”Hanna…”
”Det är okej Tina. Jag kommer hem senare”
”Okej. Hälsa”
”Det ska jag. Hej då” säger jag och Hanna säger också hej då innan jag lägger på och vänder mig mot Sebastian igen.

 

Sebastian börjar resa sig upp och jag lägger ner mobilen i min jeansficka igen och kollar sen upp på honom. Han sträcker sig fram mot mig och tar tag i mina pengar och tar sen tag i min arm och börjar dra mig mot hans sovrum. Jag går bara med honom och sätter mig sen ner på sängen i hans sovrum och ler mot honom innan jag biter mig lätt i underläppen.

 

Sebastian går bort till sin byrå och drar ut den översta lådan och sen kastar han ett paket mot mig och jag sträcker ut min hand och tar emot det. Man lär sig mycket under sina år och jag tar paketet och stoppar det i min andra jeansficka och kollar sen på Sebastian som står lutad mot byrån. Jag reser mig upp  och går bort till honom och börjar dra mina fingrar längst hans bröst så att han ryser och jag ler bara mot honom och forsätter att göra det innan jag böjer mig fram och börjar kyssa han på halsen och upp mot hans käkben och sen ner igen, för att jag gillar att känna hur han ryser i hela sin kropp. Det får mig at känna mig stolt när jag får killar att känna så.
Sebastian börjar snart dra sina händer längst min rygg och drar sen av mig min jacka och slänger den åt sidan innan han börjar kyssa mig längst halsen och ner mot bröstet och han börjar även dra upp mitt linne och snart drar han av mig det när jag böjer mig bakåt och han knäpper även upp min bh och slänger iväg den och börjar sen kyssa mig på brösten igen och jag tar tag i hans hår och drar lite lätt i det och stönar när han kysser upp mig på halsen igen och kommer åt min känsliga punkt och jag böjer mitt huvud bakåt för att han ska komma åt bättre.
Snart hamnar vi i sängen och Sebastian börjar kyssa mig ner för magen och han knäpper snart upp mina byxor och börja dra av mig dem och jag vrider oss om så att han hamnar på ryggen och jag börjar kyssa han ner för magen och knäpper upp hans byxor. Jag börjar dra ner hans byxor och även hans kalsonger och jag tar tag i han i min hand och börjar röra handen upp och ner och jag flinar nöjt för mig själv när han börjar stöna och jag kollar upp på han och ser hur han har slängt sitt huvud bakåt med han fortsätter att stöna. Jag släpper taget om honom och reser mig sen upp för att dra av mig mina byxor och underkläder och sen kryper jag över Sebastian och flinar mot honom och han vrider runt så att jag ligger under ännu en gång. Han smeker mig sakta och för in två fingrar och jag stönar högt till. Sebastian flinar och kommer närmare mitt ansikte och tänker kyssa mig på läpparna men jag vrider bort huvudet. Jag kysser inte killarna jag har sex med – och det vet dem om, men Sebastian tycker inte om det för att han vill kyssa mig.

 

”Sebastian… Jag behöver dig, men inga kyssar på munnen” säger jag
”Hanna…” säger Sebastian bara men försöker inte kyssa mig igen

 

Han forsätter att föra sina fingrar inne i mig och jag stönar högt och jag ser hur Sebastian flinar mot mig och snart för han sina fingrar fortare i mig och jag känner hur jag kommer närmare och jag stönar bara högre och när jag känner att jag är på väg att komma stoppar Sebastian det. Jag stirrar bara på honom och han flinar mot mig innan han reser sig över mig.

 

”Är du redo Hanna?” frågar han med ett flin
”Reta mig inte Sebastian. Bara gör det” säger jag

 

 

Sebastian flinar och greppar tag i sin manlighet och stöter emot mig och jag öppnar upp mina ben mer och känner hur han glider in i mig och jag stönar högre av det. Sebastian stönar också högt och han börjar föra sig fram och tillbaka. Först långsamt men sen snabbare och hårdare vilket får mig att stöna högre och jag drar ner han mot mig för att kunna kyssa han på halsen och bita han lätt på halsen för att kunna göra någon liten markering vilket får Sebastian att stöna högre. Han älskar när jag biter honom i halsen och även när jag drar honom i håret, så jag gör det också och han stönar högre. Jag märker att han börjar närma sig slutet och jag börjar putta lite lätt på honom.

 

”Sebastian, du kan inte komma i mig. Du vet att du inte kan…” stönar jag fram
”Fan Hanna…” stönar han fram och börjar dra sig ut

 

 

Jag tittar på honom när han lägger sig ner på rygg och jag böjer mig över honom och tar honom i munnen och börjar suga och han stönar högt och efter några sugningar upp och ner så kommer han och eftersom jag inte är beredd på det så rinner lite av det utanför munnen men resten sväljer jag. Jag tittar upp på Sebastian och han suckar nöjt innan han tittar ner på mig och ler.

 

”Du var lika duktig som vanligt Hanna” säger han med ett flin
”Detsamma” säger jag och flinar tillbaka mot honom
”Stannar du över resten av natten?”
”Ja, varför inte. Du har väl inte ork att köra hem mig ändå”
”Nej och vem vet, det händer kanske mer spännande saker under natten”

 

Jag flinar bara mot honom innan jag reser mig upp från sängen. Jag kom inte när jag hade sex med Sebastian, men jag orkar inte säga det. Jag vet att jag säkert kommer komma någon gång under natten, om jag känner Sebastian rätt och tro mig – det gör jag. Jag sträcker på mig när jag har kommit ur sängen och jag märker hur Sebastian tittar på mig men jag vänder mig inte om. Jag drar ur bandet hur håret för nästan allt mitt hår har trillat ut medan jag och Sebastian hade sex, så när jag har dragit ut bandet skakar jag lätt på huvudet för att håret ska falla över mina axlar. Jag går bort mot spegeln som han har i sitt sovrum och jag ser att mitt smink ser inte lika perfekt ut längre så jag suckar innan jag börjar ta bort det med servetterna som ligger på bordet framför spegeln. Jag ser i spegeln hur Sebastian tittar på mig men jag säger inget.

 

”Babe, ska vi beställa något att äta?” frågar han
Jag vänder mig om och kollar på honom. ”Som vadå?”
”Pizza?”
”Visst… Varför inte” säger jag och vänder mig sen mot spegeln igen.

 

Jag märker att Sebastian reser sig från sängen och han drar på sig sina kalsonger innan han går fram till mig och kysser mig på halsen snabbt innan han går ut från sovrummet för att ringa och beställa pizza. Jag tittar efter honom och suckar och sen tar jag upp bandet och sätter upp mitt hår igen, innan jag sen börjar dra upp mina kläder från golvet och tar på mig det igen. Jag vet att Sebastian säkert skulle vilja ha mig naken, men jag går inte naken runt hela kvällen. Ja det låter säkert konstigt eftersom jag är en strippa – men så är livet.

 

”Babe!” ropar Sebastian utifrån vardagsrummet
”Ja?” ropar jag tillbaka
”Kan du komma ut här?”
Jag går ut från sovrummet och lutar mig mot dörrkarmen och kollar mot honom. ”Vad?”
Sebastian vänder sig om och kollar på mig. ”Vad vill du ha för pizza?”
”Välj du”
”Okej… Varför klädde du på dig?”
”Beställ bara pizzan”

 

Sebastian tittar på mig och nickar innan han tar upp sin mobil och börjar ringa en pizzeria för att beställa en pizza och jag gick längre in till sovrummet och satte mig ner i soffan och drog upp benen framför mig. Sebastian vänder sig mot mig när han har beställt pizzan och går fram till mig och sätter sig bredvid mig så jag sträcker ut mina ben och lägger dem över hans ben och lutar mig sen tillbaka.

 

”Vet du hur vacker du är?” säger Sebastian till mig
Jag kollar på honom. ”Sebastian… Du vet vad jag har sagt”
”Så jag kan inte ge dig en komplimang?”

 

Jag svarar honom inte utan drar bara tillbaka mina ben och sätter ner dem på golvet framför mig. Jag känner hur Sebastian stirrar på mig, men jag vägrar att vända mig om för att kolla på honom. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till Sebastian att jag aldrig kommer bli kär i någon – kärlek sårar bara folk och jag kommer inte följa den vägen. Sebastian säger att han inte är kär i mig, men jag ser det på hans blickar och hur han är runt omkring mig när jag väl kommer. Jag är med Sebastian kanske var fjortonde dag och då har vi sex och jag får också sömnpiller eller andra droger.
Sebastian har varit min langare sen jag var 15 år och blev introducerad in till det av Sam och hon hade känt Sebastian då i några år. Första gången jag träffade Sebastian var jag 14 år, men då var jag inte intresserad av att testa drogerna – men sen kände jag bara att jag var tvungen att börja med något, för att orka hålla på med både strippandet och allt annat.

 

”Babe?” frågar Sebastian
Jag kollar på honom. ”Vad?” frågar jag
”Nej… Det var inget”

 

Jag skulle precis svara honom när det knackade på dörren så Sebastian reste sig upp och tog upp pengarna jag hade gett honom och gick mot dörren för att betala för pizzan. Jag sitter kvar i soffan och kollar mot dörren och ser att det är en ung tjej som kommer med pizzan och jag skakar på huvudet när jag ser hur fascinerad hon blir av Sebastians kropp.

 

”Snygging, kommer du tillbaka?” ropar jag mot dörren och flinar när jag märker att tjejen hoppar till och bara sträcker fram pizzan till Sebastian innan hon springer iväg.
Sebastian stänger dörren efter henne och går sen tillbaka till mig. ”Vad handlade det där om?”
”Allvarligt? Du såg inte hur hon stirrade på din kropp?”
”Jag är snygg, men jag har bara ögonen för en tjej”
Jag suckar och vänder bort huvudet innan jag tittar på honom igen. ”Nej…”
”Ska vi äta?” frågar han bara och håller fram pizzan

 

Den luktar gott och jag hör hur min mage kurrar och Sebastian flinar mot mig. Jag reser mig upp och går bort till Sebastian och öppnar locket och ser att det är en kebab pizza. Jag märker också att Sebastian hade bett att dem skulle skära upp pizzan i förväg så jag sträcker in min hand och tar ut en pizzabit och går sen bort till soffan igen. Jag sjunker ner i soffan och börjar äta av pizzan.

 

”Mmm… Gud va god den var!” säger jag med ett leende
”Va bra” säger Sebastian och han sjunker ner bredvid mig och lägger pizza kartongen på bordet framför oss.

 

Jag fortsätter att äta min pizza och kollar på Sebastian som äter av sin egen och jag ler mot honom. Sebastian ler tillbaka och sen sträcker jag fram min hand och tar en till pizzabit och slänger iväg skorpan – för jag äter inte dem.. Sebastian stoppar min hand innan jag hinner ta en ny pizzabit och jag kollar på honom och ser hur han sträcker fram sin egen pizzabit för att jag ska ta en bit av den. Jag vet att Sebastian tänker att det betyder något annat, men jag bryr mig inte utan biter bara av en bit av hans pizza.
Sebastian ler mot mig och fortsätter att mata mig tills halva pizzan är borta och då lutar jag mig tillbaka och lägger min hand på min mage.

 

”Jag är så himla mätt!” utbrister jag
”Jag vet vad vi kan göra istället för att äta mer” säger han med ett flin
”Ge mig en timme så lär vi nog kunna göra det”

 

Sebastian flinar bara och lutar sig över mig och jag kollar upp på hans ansikte och han böjer sig ner för att kyssa mig på läpparna och jag vänder bort huvudet direkt och han kysser mig på halsen istället.

 

”För helvete Hanna!” utbrister han
”Jag har sagt inga kyssar på munnen!” utbrister jag och stirrar tillbaka på honom

 

Sebastian flyttar bort sig från mig och jag reser mig upp och börjar gå mot ytterdörren när jag känner hur Sebastian tar tag i min arm och vänder mig mot honom och vi stirrar bara på varandra.

----------------------------

 

Jag kommer avsluta kapitlet här. Jag har skrivit 10 sidor på word så jag hoppas det ser lika bra ut när det kommer på bloggen. Men jag hoppas att ni gillar denna novellen :) Och oroa er inte, Justin kommer komma in. Hanna ska ju till hans födelsedagskalas för att vara strippa – så han måste ju vara med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback