Tankar

Ni får gärna ge mig feedback om vad ni tycker eller tror ska hända i novellen! Jag blir så himla glad för det, speciellt nu när jag inte är hemma och inte alltid på världens bästa humör. Tack för alla kommentarer som jag får! Älskar er <3



Novellen är jättebra! hoppas på att fler kommentarar bara men många gillar den även om alla inte kommenterar, jag kan själv tycka att de är jobbigt att kommmentera ibland. Men snälla fortsätt med den grymma bloggningen :) justin måste få henne till att stanna och typ flytta in hos han eller något :)

Svar: Ja, det är sant. Jag är likadan när jag läser bloggar - jag är inte heller bra på att kommentera. Men det är roligare att se kommentarer när man bloggar själv :) Jag ska defenitivt fortsätta :) Vi får se vad som händer :) Skriver på nästa kapitel just nu :)
3mma

2013-03-18 | 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback