"Forgive me..."

Jag är så himla ledsen att det fortfarande inte har kommit upp något nytt kapitel. Jag väntar fortfarande på att tjejen som sa att hon ville skriva på bloggen med mig ska skicka ett mejl med kapitelet som hon har skrivit som jag ska kolla igen.
Jag har även mycket som pågår privat och jag har därför ingen lust vid att sitta vid datorn och skriva. Jag kommer såklart säga åt er direkt när nästa kapitel kommer upp och så vidare. Snälla stanna kvar - för jag älskar er alla som fortfarande kommer in och kollar och jag kommer försöka komma upp med nästa kapitel!
Men jag kommer inte ge er några löften om när det kommer - för jag vet att dem löftena kommer jag inte kunna hålla.
 
Men tack till er som fortfarande kommer in och kollar på bloggen - jag älskar er alla så himla mycket! TACK!


Tja! ska jag hjälpa till att skriva så att dina läsare ökar?

Svar: Om du vill - du kan ju skicka ett mejl till mig så kan vi ju diskutera mer.
3mma

2013-05-12 | 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback