"Hello all my lovely readers"

Nu är det så att jag inte vet när nästa kapitel kommer ut - jag ligger just nu inlagd för att jag har isolerat mig väldigt mycket och mått allt sämre. Så nu e jag på en avdelning och jag vet inte när jag kommer ut.
Men jag har med mig datorn och jag kommer försöka så mycket som jag bara kan att skriva på tolvte kapitlet så att ni ska få det. Jag har inte skrivit så mycket på det - eftersom jag har mått för dåligt, så detta kapitlet blir kanske inte lika bra - men jag hoppas att ni kommer gilla det ändå.
 
Så jag tänkte bara förvarana er om det så att ni vet varför kapitlet kanske tar extra lång tid eller kanske inte alls är lika bra som ni kanske tycker det brukar vara.
 
Men jag är så himla tacksam till alla er som fortfarande kommer in och läser och även kommenterar <3 Tack för allt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback