"Hellu shawties"

Nu är det så att Wilma inte kan hjälpa mig med bloggen längre och jag har inte alls någon lust att skriva på denna just nu i alla fall - men jag vet inte om jag ska stänga ner bloggen helt och hållet och försöka komma tillbaka senare och skriva om den. Förhoppningsvis blir den bättre då. Jag är inte nöjd med vad jag har skrivit på den på ett långt tag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Snälla hjälp mig och säg vad ni tycker att jag ska göra.
xoxo


Fortsätta :)

Svar: Jag kommer tyvärr ta en paus
3mma

2013-08-23 | 16:34:43

du måste göra det som känns bäst för dig. om det inte känns bra så kommer du förmodligen inte prestera lika bra heller. och då är det ju klart att det är bättre att du tar en paus. men att stänga ner bloggen och komma tillbaka sen kommer säkert göra så du förlorar de läsare du har nu, för din blogg/novell kommer att glömmas bort om du är borta från den för länge. men det är ju bara att sträva efter nya läsare då. jag tycker att din novell är jätte bra och jag tycker att du skriver bra, ibland har man dåliga dagar men bara för det så betyder inte det att hela novollen är dålig. men om du känns så här länge nu kanske det är lika bra att ta en paus och försöka komma tillbaka senare :)

Svar: Tack för ditt goda råd - jag har bestämt mig att jag kommer ta en paus men bloggen kommer fortfarande finnas kvar och jag kommer tillbaka när jag har inspiration för den igen. Så tack så himla mycket Amanda - din kommentar betyder otroligt mycket för mig :)
3mma

2013-08-23 | 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback