"Swaggies"

Nu är det såhär att jag har försökt få igång mitt usbminne på min pappas dator men inte ens det funkar så jag kan helt enkelt säga att hela novellen som ligger på det usbminnet är borta. Jag tänkte att jag skulle försöka kopiera allt härifrån till min dator när jag kommer hem - men tyvärr så kommer ni få vänta ännu längre på kapitel 14. Jag vet att många av er säkert blir besvikna, men jag visste inte om att mitt usb minne bara skulle ge upp. Och det är inte bara denna novellen som ligger på mitt usbminne utan det är även andra viktiga saker som ligger på det.
Men jag ska försöka börja om på kapitel 14 när jag kommer hem så att ni förhoppningsvis får det så snart som möjligt.
 
Jag älskar er alla som fortfarande står kvar och kommer in och kollar på min blogg och jag ska jobba hårt på att få upp kapitel 14 endast för er skull.
 
xoxo


lääängtar tills ett nytt kapitel kommer, hoppas att det är snart. så tråkigt att det där hände med ditt usb minne :(

Svar: Jag jobbar just nu på kapitel 15, men det tar lite längre tid än vanligt. Ja det tyckte jag med :( Alla bilder & all inspiration låg på det usb minnet.
3mma

2013-07-14 | 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback