Kapitel 16

Justins Perspektiv:

Jag och killarna sitter ännu en gång i vardagsrummet och diskuterar hur vi ska lösa allt med Hanna. Problemet är att vi nu har förlorat Hannas mobil och vi hittar inte den någonstans. Jag kan bara tänka mig att Jazzy och Jaxon har tagit den och jag är så jäkla irriterad på dem, hur fan kan dem bara göra något så dumt?

”Så vad fan ska vi göra nu när Jaz och Jax har tagit mobilen?” frågar Nolan argt
”Jag vet inte – det är väl fan inte mitt problem att dem har tagit den?!” frågar jag lika argt
”Dem är dina syskon – du borde ha koll på dem!”
”Jag kan inte ha koll på dem dygnet runt!”
”Det borde du ha!”
”Fuck off Nolan! Du har ingen rätt att säga åt mig vad jag ska göra!”
”Det har jag visst det!”
”Jag är ledaren här och jag bestämmer!”
”Du gör inget vidare bra arbete av det!”
”Okej, då går vi ut och letar efter Jazzy och Jaxon och tar tillbaka mobilen och säger åt dem att dem inte får lämna huset. Alfredo kan stanna och vakta dem. Eller hur Alfredo?” frågar jag och kollar på Alfredo
”Absolut” säger Alfredo

Jag nickar och sen reser jag mig upp från soffan och det gör även dem andra killarna och vi går ut i hallen och drar på oss våra skor innan vi lämnar huset. Vi går bort till våra bilar och jag tar den svarta batbilen medans dem andra sätter sig i den stora bilen och vi kör ut från infarten. Medan jag sitter i bilen så ringer mobilen och jag tar upp den och ser att det är Nolan och jag sätter på högtalaren.

”Vad?” frågar jag irriterat
”Vart ska vi leta?” frågar Nolan
”Vad sägs om torget?”
”Visst”

Jag lägger på igen och börjar köra mot torget. Det är inte säkert att dem kommer vara där, men vart annars ska vi börja leta? Jag kommer fram till torget och parkerar bilen och det gör även Nolan som kör den andra bilen och vi kliver ur våra bilar. Jag kollar ut när jag kommer ut från bilen och ser nästan direkt Jazzy stå och prata med några ungdomar. Jag kollar mot Nolan och nickar bort mot Jazzy medan han nickar åt andra hållet och där ser jag Jaxon stå och prata med några andra. Jag nickar mot Jazzy igen vilket innebär att jag går fram till henne och Nolan nickar mot mig innan han och dem andra går mot Jaxon.
Jag går fram till Jazzy och tar tag i hennes arm vilket får henne att rycka till och ge ifrån sig ett skrämt skri.

”Va fan tror du att du håller på med?!” morrar jag in till hennes öra

Jazzy rycker sig loss och snurrar runt och tittar på mig och hon andas tungt innan hon lyfter upp bilden som hon har på Hanna – vilket får mig att dra den ifrån henne och sen tittar jag på ungdomarna som fortfarande står kvar vid Jazzy.

”Vad står ni och glor på? Get lost!” säger jag argt till dem och dem går snabbt iväg
”För fan Justin! Jag hade en ledtråd!” säger Jazzy argt
”Jaså, vadå?”
”Det tänker jag inte säga till dig”
”Jazzy – för helvete”
”Jag tänker inte berätta något för dig om du är en sån jävla idiot!”

Jag tänkte precis svara henne när Nolan och killarna kom fram till mig med ett hårt grepp om Jaxons arm och Chaz håller en bild i sin hand också.

”En bild på Hanna?” frågar jag Chaz
”Ja, hur visste du det?” frågar Chaz
”Jazzy här hade en likadan”
”Vart tusan fick ni tag på den bilden?” frågar Nolan argt och klämmer hårdare på Jaxons arm
”Fan Nolan! Släpp min arm!” utbrister Jaxon
”Berätta bara vart ni fick bilden ifrån” säger jag argt
”Från hennes mobil. Vi gick till ett företag här och skrev ut bilden!” säger Jazzy högt

Jag suckar och skakar på huvudet innan jag tar tag i Jazzy’s arm och sen tar jag även tag i Jaxons arm och drar med dem båda bort till Nolans bil och nästan slänger in dem båda i bilen innan jag går ifrån bilen och går bort till min egen bil innan jag kör iväg och jag märker att Nolan kör efter mig. När jag kommer fram till huset parkerar jag min bil på min parkeringsplats och väntar på att Nolan ska parkera sin bil. Jag går ut från bilen och smäller igen dörren så hårt jag bara kan och vänder mig sen mot Nolan och dem andra. Och jag kollar extra noga på Jazmyn och Jaxon.

”Ni två – in med er nu!” morrar jag mot Jazzy & Jaxon

Dem kollar båda argt på mig innan dem går mot dörren och in genom den till hallen där dem båda sparkar av sig sina skor. Jag går in efter dem och tar sen tag i mobilen från Jazzy’s hand och går sen bort från dem båda. Jag hör hur dem andra killarna kommer in men jag vill inte prata med någon av dem så istället går jag upp för trappan och upp till mitt sovrum där jag stänger in mig själv. Jag lägger ner mobilen på mitt nattduksbord och sparkar sen av mig mina skor innan jag lägger mig ner i sängen. Jag drar en kudde fram och lägger den över huvudet och skriker rakt in till den – fuck varför ska allt vara så svårt idag?
    Jag lägger ifrån mig kudden och drar Hannas mobil till mig och låser upp den och börjar sen kolla igenom alla meddelande och samtal hennes mobil har fått. Alla samtal är från personer som hon känner till för alla har namn på sig. En som däremot verkar ringa ofta är en kille som heter Sebastian och han skickar även många sms till henne. Jag kollar upp vilka sms dem skickar mellan varandra och ser att det handlar om droger. Hanna har ofta smsat honom efter att hon har slutat jobba för att få sömntabletter och andra tabletter och droger som hon tog. Jag suckar lite när jag ser hur mycket hon brukar be om och hur hon brukar betala för det. Jag suckar ännu en gång innan jag lägger ifrån mig mobilen och bara blundar. Jag vill rädda Hanna, men hur fan ska jag lyckas med det? Det var den stora frågan och jag hade inget bra svar på den frågan.

 Hannas Perspektiv:

Jag vet inte hur länge jag har legat i min ensamhet i sängen när jag hör att dörren öppnas. Jag sätter mig direkt upp och drar täcket närmare mig när jag ser att det är min mamma som kommer in med en bricka i händerna.

”Hej gumman” säger Sara med ett leende
”Hej…” säger jag tyst och biter mig sen i underläppen. Jag borde inte prata med henne.
”Jag har med lite lunch till dig”
”Vad är klockan?”
”Runt halv 1 – du verkar vara hungrig så jag tänkte att jag skulle göra lite lunch till dig”

Jag tittar på brickan som Sara nu sätter ner på sängbordet bredvid sängen och jag ser att det är en bit kött, två potatisar och lite sås.

”Jag är vegetarian” säger jag fast det är en lögn
”Oh… Men ät inte av köttet då” säger Sara och ler
”Men köttsaften har spridit sig i såsen och potatisen ligger i såsen, så jag kan tyvärr inte äta det” säger jag – jag tänker inte äta något som dem ger mig. Vem vet vad det kan vara i?
”Jag kan göra något vegetariskt till dig”
”Nej tack – jag vill inte ha något”
”Du måste äta”
”Nej tack”
”Lilla gumman – om du inte äter något, så kommer du inte orka med allt senare”
”Vadå senare?”
”Vi har lite överraskningar till dig, jag & pappa”
”Snälla… Inget mer… Bara… Bara låt mig åka hem…”
”Detta är ditt hem nu Hanna. Du måste acceptera det”

Jag svarar henne inte – utan vänder bara bort huvudet från henne, men jag känner ändå att hon sätter sig ner på sängen.

”Bråka inte med oss Hanna. Vi vill bara att du ska må bra” säger Sara
”Jag skulle må bättre om ni lät mig komma ut härifrån” säger jag
”Det lär inte hända och det vet du”
”Berätta era överraskningar då”
”Vi har pratat med John och du är välkommen tillbaka till strippklubben”
”Jag vill inte tillbaka dit”
”Det spelar ingen roll – du ska tillbaka”
”Mamma…”
”Jag bryr mig inte om hur mycket du bönar och ber sötnos, du ska tillbaka till strippklubben”
”Mamma… Snälla…”

Sara svarar inte men hon reser sig upp från sängen och går bort till dörren, men lämnar kvar brickan med mat på och stänger sen dörren efter sig när hon lämnar rummet. Jag drar ett par djupa andetag innan jag lägger mig ner i sängen med täcket fortfarande hårt omkring mig. Jag vill inte tillbaka till strippklubben – jag vill inte dansa framför män längre. Jag bryr mig inte hur mycket pengar jag tjänar på det, visst det var bra pengar att använda till sprit & droger, men jag vill inte tillbaka till det. Och om jag kände mina föräldrar rätt och tro mig det gör jag – så skulle dem ta alla pengarna för sig själva. Det spelar ingen roll om jag gömde dem i mina underkläder – dem skulle inte ha några problem med att gå igenom dem om dem trodde att jag gömde några pengar från dem. Medan jag ligger och tänker på det så hör jag hur någon knackar på dörren.

”Kom in…” säger jag tyst men tydligen inte tyst nog för dörren öppnas. ”Mike…”
”Hej… Hanna – jag är ledsen men dina föräldrar vill att du ska byta om till detta” säger Mike och lägger fram mina gamla strippkläder på sängen
”Hur kan du vara med på vad dem gör?”
”Det är jag inte. Du får inte säga något till dina föräldrar men jag håller på och letar efter Justin…”
”Tack…” andas jag ut

Mike nickar bara och sen lämnar han rummet igen. Jag tittar ner på mina strippkläder innan jag drar ett djupt andetag och släpper ner täcket och kollar först på min kropp. Jag var inte tillåten att dra på mig nya kläder efter att pappa hade våldtagit mig och jag känner mig helt hemsk. Hur kunde jag vara så dum och gå ut innan Justin & Jazzy var klara? Jag försöker att inte tänka på det när jag börjar dra på mig mina strippkläder. Dem svarta stringtrosorna, en svart genomskinlig bh utan band, ett par svarta tighta hotpants och en svart bandeu ovan på det. Jag ser inte mina stripparskor så jag antar att jag inte ska ha några skor på mig. Jag går mot dörren och öppnar den sakta innan jag går ut från rummet och börjar gå ner för trappan och jag hör mycket folk sitta inne i vardagsrummet. Jag drar ett par djupa andetag innan jag går in till vardagsrummet och ser en massa människor och hör även musik i bakgrunden.

”Titta – där kommer vår stjärna!” hör jag Sam ropa glatt

Jag tittar på alla och biter mig hårt i underläppen för att ingen ska se hur rädd hur jag. När jag kollar på alla människor ser jag att några av dem är Sara & Sams gamla vänner och några av dem är mina gamla klienter från strippklubben och en av dem är Sebastian. Jag stirrar på honom och ser att han flinar tillbaka mot mig. Jag vänder bort blicken från honom och tittar ner på marken.

”Hanna” säger Sara

Jag kollar upp mot Sara men säger ingenting utan tittar bara på henne och hon kommer fram och lägger sin ena hand mot min kind och smeker den sakta. Jag vänder bort mitt huvud men Sara tar tag i min kind och vänder tillbaka sitt huvud mot sig igen.

”Du får inte lov att vända bort ditt ansikte när någon rör vid dig” säger Sara
”Jag vill inte göra detta…” säger jag tyst
”Du har inget val. Du ska göra detta vare sig du vill det eller inte”

Jag säger inget men står helt still och ser hur Sara ler mot mig innan hon går bort till stereon som står längst bort i rummet och jag fattar direkt vad som kommer att hända den minuten hon sätter igång musiken. Jag biter mig hårt i underläppen men säger inget. Sara sätter på musiken och jag kollar mot Sam.

”Stå inte bara där Hanna – börja dansa” säger Sam

Jag suckar tyst för mig själv men sedan börjar jag dansa runt i vardagsrummet. Jag kolla inte mot någon utan dansar bara runt alla i vardagsrummet och kommer snart ner på golvet och börjar åla mig runt på golvet. Personerna i rummet började klappa för mig och jag suckar tyst för mig själv – jag hatar att höra det. Jag kommer upp från golvet och börjar gå runt bland alla män och jag känner hur dem rör vid mig och jag biter ihop hårt för att inte skrika rakt ut när dem rör vid mig. Snart känner jag hur en man tar tag i min midja och drar ner mig i hans knä och jag fortsätter att bita ihop för att inte göra något dumt. Jag känner hur mannen börjar föra sina händer längst sin midja och sen ner mina ben och jag kollar upp i taket när mannen fortsätter att smeka mig längst insidan av benen. Jag kollar rakt fram och ser hur Sebastian stirrar på mig med ett äckligt flin på läpparna. Jag biter mig hårdare i underläppen när jag känner hur mannen nu för sina fingrar innanför mina shorts och jag vet inte vad jag ska göra.

”Det räcker nu Jacob” säger Sam

Mannen som tydligen heter Jacob drar upp sina fingrar från mina shorts och släpper taget om mig så jag ställer mig upp igen och vänder blicken mot Sam.

”Du kan ta av dig kläderna nu Hanna” säger Sam

Jag kollar lite försiktigt ner på golvet innan jag börjar ta av mig shortsen och sen drar jag av mig min bandeu och sen står jag endast i underkläderna.

”Visst ser hon bra ut?” frågar Sam med ett leende

Jag kollar inte upp från golvet men jag hör hur dem andra männen håller med Sam och en liten lättad suck lämnar mina läppar för att nu vet jag att jag i alla fall fortfarande ser bra ut och att dem inte hatar mig.

”Så Hanna…” säger Sam
Jag kollar upp på Sam och försöker dölja ett litet leende som jag har på läpparna. ”Ja?” frågar jag
”Jag vill att du suger av alla män här inne tills dem kommer”
”Alla?”
”Ja, alla. Är det ett problem?”
”Nej, förlåt…”
”Då kan du börja”

Jag kollar runt på alla män och sen går jag fram till Sebastian. Han är den enda jag känner inne i rummet förutom mina föräldrar och Mike som jag har sett står i ena rummet vid en av dörrarna men jag undviker att kolla på honom. Jag sjunker ner framför Sebastian och ser hur han flinar mot mig och jag undviker att kolla på hans ögon istället börjar jag knäppa upp hans jeans och drar sen ner gylfen och han lyfter på sig så att jag kan dra ner hans jeans och kalsonger. Jag ser att han redan är hård så jag tar tag i hans manlighet och för den mot munnen och börjar suga av honom och jag känner hur han tar tag i mitt hår och börjar föra mitt huvud fram och tillbaka. Jag försöker att undvika att ta tag i honom för jag vet att han gillar det hårt men jag är inte alls sugen på att ta det hårt men jag vill ändå att han ska komma fort så att jag kan få gå vidare. Det sitter 10 män inne i rummet och då räknar jag inte med mina föräldrar eller Mike.
    Jag fortsätter att suga av honom och snart känner jag hur han spänner sig och sen sprutar mig i munnen och jag försöker att svälja allt fort för jag kan tänka mig att min far kommer bli sur på mig om jag inte sväljer allt. När jag har sväljt allt så går jag vidare till nästa man och efter en halvtimme har jag sugit av alla män förutom min egen far och svalt allt. Jag reser mig upp igen och kollar på Sam och han ser nöjd ut.

 

”Bra – då kan du lämna oss igen” säger han

Jag nickar och lämnar rummet och börjar gå upp mot mitt sovrum när jag känner någon ta tag i min arm så jag vänder mig om och ser att det är Mike.

”Vad?” frågar jag tyst
”Dem letar efter dig…” säger Mike lika tyst
”Vilka då?”
”Justin och resten av gänget. Jag träffade Jazzy och Jaxon, dem letar efter dig”
”Oh, tack gode gud…” viskar jag fram
”Jag ska försöka hjälpa dem så mycket jag kan – men du får inte visa att du vet om det. Då kommer allt bli förstört och dina föräldrar kommer flytta på dig”
”Jag lovar, jag kommer bete mig som vanligt”

Mike nickar och släpper sen taget om min arm och jag går vidare upp mot mitt rum där jag sätter mig på sängen, jag känner mig så himla äcklig just nu – men jag vet att när jag kommer tillbaka till strippklubben så kommer det vara så varje dag igen. Jag hoppas på ett vis att Alfredo kommer komma tillbaka till klubben och se att jag jobbar där och på så vis kunna rädda mig på det viset. Men jag visste också att dem aldrig skulle kunna koppla ihop att jag var där igen, men kanske skulle jag kunna be Samantha & Tina om hjälp. Att dem kanske skickar ett medelande till Justin och säger vart jag är. Jag reser mig upp från sängen och drar på mig mina vanliga kläder eftersom mina strippkläder ligger där nere. Jag lägger mig ner på sängen och lägger armarna över huvudet, för att försöka hålla tårarna inne. Jag känner mig som en hemsk person och jag känner att jag skulle behöva någon sorts drog nu för att kunna slippa känna så här. Jag känner också att jag skulle behöva Nolan, Justin och alla andra just nu för att kunna må bra igen.


Här slutar detta kapitlet, jag vet att det har tagit mig evigheter att skriva ett nytt kapitel men jag har helt enkelt inte haft någon lust och jag kan inte lova när nästa kapitel kommer ut. Men jag hoppas att ni gillar detta kapitlet och jag vill gärna veta vad ni tror ska komma att hända. Kommer Hanna bli räddad från hennes föräldrar eller kommer hon vara deras fånge för alltid.
Jag har sett att många har lagt till frågor i slutet så här kommer min fråga.

Fråga: Vilken är er favorit serie som handlar om att lösa mord?
Svar: Mina favoritserier som handlar om att lösa mord måste vara alla CSI, Criminal Minds och Castle
:)



Jätte bra! Kul att kapitlet kom upp tillslut :)
Svar: jag kollar inte så mycket på såna filmer :/ Men vi skulle ju göra länkbyte men du måste ha 20+ Unika besökare per dag för att du ska finnas i min MENY. Men om du inte har det så gör vi vara i inlägg okej?

Svar: Ja det tyckte jag med - förlåt att det tog en sån lång tid, har haft en jobbig period.
3mma

2014-01-01 | 13:43:28

Hej! Fin blogg. Kolla gärna in min där jag skriver micronoveller.

Svar: Det ska jag göra :)
3mma

2014-01-10 | 21:52:38

Jätte braaa🙌

Svar: Tack :)
3mma

2014-03-22 | 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback