Hej

Nej jag är inte tillbaka med några nya kapitel - men jag tänkte ändå komma in för att skriva att jag ska på lungröntgen på tisdag för att kolla så att allt ser bra ut med mina lungor och att det inte är något farligt i dem. Jag önskar bara att ni alla som fortfarande kollar in här håller tummarna för mig att det inte är någon äcklig cancer som har satt sig där.
Men jag är så glad att ni alla fortfarande tittar in här och jag älskar er alla för det <3


hoppas du bilr bättre ! jag håller tummarna! <3 <3 :)

Svar: Tack så mycket :) <3
3mma

2013-10-26 | 13:00:09

sv: Du kan köpa dem på amazon:D Länk: http://www.amazon.com/Richard-Castle/e/B001HD1RBU/ref=sr_ntt_srch_lnk_6?qid=1389130871&sr=1-6

2014-01-07 | 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback