"Oh for crying out loud"

Jag ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera - just nu sitter jag i Helsingborg och jag blev så stressad imorse att jag glömde usb minnet på vilket novellen ligger. Men jag ska skriva vidare när jag kommer hem och har vi alla tur - speciellt jag så kommer delen ut i eftermiddag eller kväll. Det beror helt och hållet på när jag kommer hem. Kommer förmodligen ta bussen hem kvart över 1 eller 2, jag är inte säker än. Men jag lovar inget om att den kommer ut ikväll, men jag kommer definitivt göra mitt bästa så att den kommer ut.
 
Jag är så tacksam för alla som kommer in och tittar på min blogg - även när jag inte har uppdaterat! Jag är så otroligt tacksam för all support som jag får er!
 
Ni får gärna komma med egna idéer om vad ni tycker ska hända - jag tar till mig dem alla och fortsätt gärna att kommentera så att jag får mer fokus på att skriva på novellen :D
 
Älskar er alla <3
 
 


Snälla säg att de kommer upp idag!! Har inte riktigt någon idé på vad som kan hända men älskar alla Jusin och Hannas små bråk och att han typ hotar att låst in henne i huset och de!! Mer av de hade vart jätte roligt:)) jag är riktigt dålig på att kommentera men tycker novellen är jätte intressant och kollar inte varje dag, hopp på ett nytt kapitel! Grym är du!

Kram!

Svar: Jag har precis kommit hem och tänkte nu försöka skriva vidare på det :) Okej, kul att du gillar det :) Jag blir så himla glad av alla era kommentarer :D Tack!
3mma

2013-04-04 | 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback