Jag är så tacksam till Justin Bieber <3

En dag så hoppas jag att jag får träffa Justin på riktigt. Mest för att säga tack till honom för att varje gång jag har funderat på självmord så har jag satt på hans låtar och hans röst gör att jag känner mig värdig att leva ändå. Hans röst och hans låter får mig att förstå att alla har rätt till att leva - och att jag kanske inte är så ensam som jag tror.
Hans låt "Be Alright" får mig att må bra och jag känner då att även om han inte känner mig och jag inte känner han så kanske han förstår mig på någon nivå.
Men liksom, även en psyksikt sjuk tjej behöver uppmärksamhet och det känns som att jag får det av hans låtar och jag kommer alltid vara tacksam till Justin Bieber för det <3
 
 
Tack Justin Bieber <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback